Pierde grăsime în jurul buricului. Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?

Cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului

Cele 23 de moduri absolute de a pierde grăsimea abdominală - Iunie Getty Dacă sunteți unul dintre cei 32 la sută dintre americani care doresc să piardă grăsimea definitivă, dar habar nu au ce funcționează de fapt, nu sunteți singuri. Un sondaj recent a arătat că 76 la sută dintre oameni nu au urmat o dietă sau un plan de antrenament anul trecut, deoarece, ei bine, se pare că apare o dietă moft în fiecare zi și nimeni nu știe cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului este.

Deci, să eliminăm dezordinea - acestea sunt cele 23 de strategii care nu sunt garantate pentru a vă oferi rezultate. Alegeți-i pe cei care funcționează cel mai bine pentru stilul dvs. Vizualizați Galeria 24Fotografii Getty 1din 24Aveți spirulină hawaiană în fiecare zi.

Exercițiu pentru a scăpa de grăsime Ați slăbit și v-ați micșorat burta, dar punga de grăsime chiar sub buric refuză să se miște. Greșelile abdominale inferioare sunt puțin probabil să ajute, deoarece sunt concepute pentru a construi mușchi, ceea ce poate face ca zona să iasă mai mult pe măsură ce antrenezi mușchiul sub grăsime. Această zonă încăpățânată ar trebui să răspundă în cele din urmă la un plan de alimentație și exerciții fizice care pune accentul pe reducerea totală a grăsimii corporale. Despre grăsimea de sub buric Grăsimea din burtă este formată din grăsime subcutanată, materialul care se află chiar sub piele și se simte moale și încordabil, precum și grăsime viscerală profundă. Concentrați-vă mai întâi pe pierderea grăsimii viscerale, care răspunde bine dietelor tradiționale cu conținut scăzut de calorii, alimentației mai curate și exercițiilor fizice regulate.

Luați în considerare această tulpină specială de alge marine, răspunsul la rugăciunile dvs. Mănâncând doar puțin din el în fiecare zi serios, ai nevoie doar de trei grame - sau de o linguriță - pentru a te umple, spune nutriționistul Pinii TaliR.

Bonus: nivelurile de beta-caroten găsite în spirulina hawaiană suprimă nivelul colesterolului vești minunate pentru inima taiar nivelurile ridicate de fier îmbunătățesc slăbiciunea și oboseala, astfel încât să ai suficient mojo pentru următorul antrenament. Obțineți remedierea prin introducerea unui supliment zilnic, adăugându-l la smoothie de dimineațăsau pur și simplu amestecând o lingură de versiune sub formă de pulbere care este cea mai ușor digerabilă, conform Pines într-un pahar cu apă.

Getty Images Douădin 24Medita. Nu, serios. Știm: ideea de a sta cu ochii închiși pentru orice altceva decât, oh, trei minute nu este întotdeauna realistă. Cercetătorii spun însă că practica ajută la crearea atenției, care este esențială pentru ruperea obiceiurilor distructive, cum ar fi supraalimentarea. Doar programați o întâlnire de meditație în calendarul dvs. Setați un cronometru pe telefon, închideți ochii și nu vă concentrați decât pe respirație. Fă-o cât mai mult timp - începând cu trei până la cinci minute este complet bine și este complet slabire gusa ca mintea ta să rătăcească - și să adaugi treptat mai mult timp.

Pe măsură ce avansați, descărcați aplicația Mindfulness sau Meditation Studio pentru sesiuni ghidate. Getty Images 3din 24Bea bulion de os pe reg.

cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului

Fie că te umple folosind versiunea K-cup sau faceți un lot în aragazul lent, Kellyann Petrucci, MS, expert în pierderea în greutate și autor al Dieta cu bulion de oase a doctorului Kellyannspune că este important să beți dacă doriți să slăbiți. După ce un os s-a topit într-un bulion, acesta este încărcat cu substanțe nutritive antiinflamatoare puternice, spune ea.

Ca să nu mai vorbim că este sub formă de supă, care studiile arată vă ajută să reduceți dimensiunile porțiilor și se umple, astfel încât este mai puțin probabil să doriți mai târziu gustări nu atât de sănătoase. Getty Images 4din 24Un avocado pe zi îl ține pe doctor departe. Uitați de mere bine, nuîntr-adevăr - avocado domnește atunci când vine vorba de slăbire. Sunt bogate în grăsimi monoinsaturate sănătoase pentru inimă și studiile arată mâncând doar jumătate din unul cu prânzul îți poate reduce apetitul.

Frank Lipman în New York. Sau completați salata cu câteva bucăți, așa cum cercetări găsite acest lucru vă permite să absorbiți de trei până la cinci ori mai multe carotenoide, un compus de combatere a bolilor asociat cu o greutate îmbunătățită și pierderea de grăsime.

Da, toate cuplurile se luptă. Cercetările au arătat că cortizolul, hormonul eliberat în timpul pierde greutatea richmondcom stresante, este legat de depozitarea grăsimilor. Și comunicarea slabă între cupluri este cel mai frecvent tip de stres pe care ai tendința să îl experimentezi cum să vă slăbiți quad urile, spune Gina Guddet, consilier în cupluri și coautor al Metabolismul iubirii.

cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului

Pentru a contracara acest lucru, ea spune să cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului argumentul cât mai repede posibil. Acest lucru permite ritmului cardiac și tensiunii arteriale să revină la normal, ajutând nivelul de cortizol să scadă, astfel încât corpul să se îndepărteze de acea situație de depozitare a grăsimilor.

Getty Images 6din 24Păstrați filele pe poo. Există un motiv despre caca se vorbește atât de mult în aceste zile - când există probleme cu acesta, este un tip-off ușor că ceva nu este chiar în regulă cu interiorul tău.

9 moduri simple de exerciții pentru a reduce grăsimea inferioară a buricului - Modă -

Dar majoritatea oamenilor nu realizează că constipația duce la creșterea în greutate, așa că nu consideră niciodată că este vinovatul din spatele acestora blugi mai strâmți. În afară de cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului bea multă apă pe tot parcursul zilei nu o înghiți într-o singură masă, așa cum se poate încetini digestiaPedre spune să mănânce din belșug leguminoase bogate în fibre ca fasolea galbenă și linte pentru a vă menține scaunul în mișcare. Și nu vă faceți griji cu privire la balonare sau gaze - înmuierea boabelor peste noapte elimină această problemă.

cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului

Getty Images 7din 24Gândește-te la mâncarea ta preferată. Toți avem un călcâi al lui Ahile: singurul aliment sau masă în care nu putem ajuta să sapăm.

Dar Mark Mincolla, dr. Și nu pentru că au găsit-o mai puțin de dorit - dacă vă place pizza, iti place pizza - ci mai degrabă pentru că pur și simplu nu aveau chef să mănânce atunci când li s-a oferit opțiunea, pentru că deja se gândiseră atât de mult la asta. Psihologie inversă, mult? Getty Images 8din 24Adăugați ulei cu lanț mediu la micul dejun. Când vine vorba de pierderea grăsimii din burtă, folosirea oricărui ulei vechi nu va funcționa.

Trigliceride cu lanț mediu sau MCT-uricum ar fi uleiul de cocos sau ulei de avocadosunt o formă unică de grăsime care necesită mai puțină energie și enzime pentru a fi digerate. Ceea ce înseamnă că primești un metabolism mai rapid și tone de energie pentru a vă alimenta prin lista de sarcini. Da, acesta este sunetul când bei apă.

Multe din ele. De cele mai multe ori asta va face trucul, dar dacă nu, atunci ești liber să obții ceva mai plin de viață. Dar nu toate apele sunt create egale. Apele minerale, deși sunt excelente pentru a vă ajuta să vă atingeți nevoile zilnice de calciu și magneziu, sunt deseori bogate în sodiu - un vinovat obișnuit al balonării. Și apa de nucă de cocos vă oferă niște potasiu, dar pentru 45 de calorii pe cană și de obicei există mai mult de o cană într-un recipient.

Este un pariu mai bun pentru a ajunge la apă purificată standard - și a mânca o banană dacă doriți creșterea nutrienților - sau apuca apa alcalinacare vă poate ajuta să vă împiedicați slăbirea oaselor. Getty 10din 24Crunches trebuie să plece. Oricum îi urăști, așa că ești binevenit. Experții spun că exercițiile abdominale izolate, cum ar fi crunch-urile, sunt o pierdere de timp cam așa aceste mișcări.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Pentru că, dacă întăriți doar mușchii de pe stratul superior al stomacului - care este doar o țintă dificilă - stomacul dvs. În schimb, încercați să vă agățați de o ramură de copac data viitoare când duceți copiii în parc și țineți-vă stomacul strâns în timp ce atârnați. Sau joacă-te cu copiii, îndrăznindu-i să se rostogolească ca o buturugă fără să-și folosească brațele sau picioarele și să vadă cine trece mai repede prin camera de zi.

Nu numai că veți participa la un mini antrenament, dar vă veți distra și cu ei.

cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului

Getty Images unsprezecedin 24Se presară puțină sare. Deși este adevărat că 75 la sută din sarea pe care o consumă majoritatea oamenilor provine din alimente procesate și din mese de restaurant, nu toate sărurile sunt create egal.

Sărurile pure, nerafinate, precum sarea de mare din Himalaya și celtică, au un număr mult mai scăzut de sodiu decât omologii săi rafinați. Folosiți-l atunci când gătiți, ceea ce nu numai că scoate la iveală aromele naturale din felul dvs. Acum, asta nu înseamnă că ar trebui să treci peste bord, dar îți oferă aprobarea pentru a adăuga ceva-ceva la următoarea ta masă.

Între timp, în cele din urmă mănânci din nou pentru a-ți sătura durerile de foame și probabil mănânci mai mult, pentru că ți-e foame nebună. Dar metabolismul dvs. Burner de grăsime corporală cum să utilizați spune că acest ciclu continuă până când îți hrănești corpul în mod regulat el sugerează cel puțin trei mese și două gustări între ele cu alimente adevărate făcute din ingrediente reale.

Asta contează mai mult decât caloriile din care este alcătuit, așa că repetați după noi: voi alege întotdeauna o versiune naturală a ceva în locul alimentelor etichetate cu conținut scăzut de calorii sau fără grăsimi.

Getty 13din 24Odihnestete. Obținerea unui ochi închis adecvat - Fundația Națională a Somnului spune că șapte până la nouă ore este cel mai bun, deși variază în funcție de persoană - întrerupe cu adevărat gustările inutile când te trezești a doua zi. Îl cunoști pe acel prieten careîntâmplătorvorbește despre mesele sănătoase pe care le prepară pentru familia ei de parcă ar fi NBD? Ea plănuiește înainte și tu ar trebui să fii și tu.

A ei planificator săptămânal de cină este un favorit pentru Elizabeth Berkley când are nevoie de mâncare. Știința o susținedeoarece cei care petrec mai mult timp pregătind mâncare acasă mănâncă cel puțin opt porții de fructe și 13 porții de legume în fiecare săptămână, în timp ce cei care nu tind să mănânce doar șase porții de fructe și puțin sub 11 porții de legume.

Așadar, intrați într-o rutină și, după cumpărăturile săptămânale de alimente, dați-i copiilor la joc cu tata, astfel încât să puteți elimina cât mai multă muncă înainte de timp - curățarea și felierea legumelor, porționarea pieptului de pui pentru fiecare masă etc.

Getty cincisprezecedin 24Acordați o atenție suplimentară etichetelor. Până acum știi să schimbi iaurtul obișnuit cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului chestiile grecești și pâinea albă cu grâul integral. Dar o altă versiune a ceea cearatala fel ca același produs poate avea peste 18 grame de zahăr.

Nu e bine, ca American Heart Association sugerează că femeile mănâncă doar 30 de grame într-o zi întreagă. Același truc este valabil și pentru pachetele de pâine integrală - unele companii îl încarcă cu sirop de porumb bogat în fructoză, un aditiv cea mai bună modalitate de a pierde cercetarea în greutate care este de 20 de ori mai dulce decât zahărul și nu este recunoscut de creier.

Studiile arată faptul că consumul de lucruri îți confundă hormonii corpului, astfel încât să nu-ți dai seama când ești plin, forțându-te în mod esențial să mănânci excesiv când crezi că faci o alegere sănătoasă. Este tentant să stai în fața televizorului după o zi lungă de muncă, dar cu cât stai mai mult, cu atât îți rănești mai mult talia.

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi. Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului.

Într-o studiu recentcercetătorii au descoperit că pentru fiecare oră și jumătate pe care o petreceți stând vizionând un spectacol - sau făcând orice lucru sedentar, de altfel - grăsimea din burtă poate crește cu 3 cm cubi. Deci, a fi sedentar s-ar putea simți bine în acest moment, dar nu face nimic pozitiv pentru corpul tău pe termen lung.

cele mai eficiente modalități de a pierde grăsimea buricului

GettyGetty Images 17din 24Mănâncă mai multe legume. Da, da - este ceea ce ți s-a spus de când erai copil. Dar, potrivit dieteticianului înregistrat Lindsay Martin din Hilton Head Healthpentru legume încărcate cu fibre dietetice - cum ar fi morcovii, mazărea, broccoli și varza de Bruxelles - vă va menține plin, va promova un sistem digestiv sănătos și vă va ține sub control metabolismul.

Conexiunea intrigantă dintre mindfulness și grăsimea de pe burtă Getty Images 18din 24Așezați nucile. Dar ar trebui să vă bucurați de ele cu moderare, deoarece majoritatea profilului lor de macronutrienți este gras, iar consumul lor fără minte este o modalitate ușoară de a trece peste calorii dumneavoastră. Getty 19din 24Reduceți carnea. Dacă urmați o dietă paleo, fiți atenți: există șanse să primițide asemeneamulte proteine, potrivit Melina Jampolis, M. În plus, prea multă carne poate provoca probleme cu inflamația și digestia datorită tuturor hormonilor și antibioticelor pe care le conține.

Getty Images douăzecidin 24Spice Things Up Condimentele nu doar aromează mâncarea - ele ajută, de asemenea, la reducerea inflamației și la scăderea burticii nedorite.

Începeți cu curcuma: vă oferă un impuls digestiv și lupta împotriva cancerului și a atacurilor de cord. Spre deosebire de ciocolata cu lapte, ciocolata neagra - care este plina de flavonoide care reduc inflamatia - a fost găsite pentru a ajuta la scăderea grăsimii din burtă.

Meniu cont utilizator

Getty Images 22din 24Stai drept A avea o postură bună nu doar te face să arăți mai încrezător - este, de asemenea, o modalitate excelentă de a-ți aplatiza burta. Fie că stați la birou la serviciu, fie că vă duceți câinele la plimbare, Harvard Medical School spune o postură bună vă ajută silueta, construindu-vă nucleul aproape fără efort și ajutându-vă să scăpați de grăsimea din burtă pe măsură ce vă desfășurați rutina zilnică.

Getty Images 2. Bacteriile intestinale au fost un subiect fierbinte în ultima vreme și într-un articol recent studiucercetătorii au descoperit că joacă un rol major în indicele de masă corporală IMC.

Din fericire, este ușor să adăugați bacteriile bune - probiotice AKA - în dieta dvs. Și urmăriți Redbook pe Pinterest pentru idei de viață mai sănătoase!