Eroziune de pierdere în greutate

Eliminați zahărul adăugat pierdeți greutatea

În ceea ce privește zahărul Există câteva lucruri pe care le putem spune cu siguranță cu privire la zahăr. Numărul unu, are un gust grozav. Și numărul doi?

Tiroida si Greutatea

Este foarte, foarte confuz. Deși suntem cu toții de acord că zahărul nu este tocmai un aliment sănătos, există o mulțime de dezinformări cu privire la cât de dulci ar trebui să ia în considerare dieta dumneavoastră - dacă este deloc.

pierdere în greutate bariatrică birmingham al

De exemplu, unele tipuri de zahăr sunt mai sănătoase decât altele? Și întreruperea acesteia vă va ajuta să pierdeți în greutate, să ușurați acneea, să eliminați schimbările de dispoziție sau orice alte probleme de sănătate? Se pare că răspunsurile s-ar putea să nu fie ceea ce crezi.

cel mai bun amestec de nuci pentru pierderea în greutate

Iată o privire asupra a opt lucruri pe care chiar și persoanele cu experiență în nutriție nu le realizează despre zahăr - și ce ar trebui să știți despre încadrarea în dieta dumneavoastră. Dar ceea ce înseamnă cu adevărat experții este că ar trebui să mâncăm mai puțin adăugat zahăr. Acesta este zahărul suplimentar din alimente pentru a le face să aibă un gust dulce - cum ar fi zahărul brun din fursecurile cu ciocolată sau mierea pe care o stropi pe iaurt.

1. „Tot zahărul este zahăr rău.”

Zahărul adăugat este diferit de zahărul care apare în mod natural în unele alimente, cum ar fi fructele eliminați zahărul adăugat pierdeți greutatea laptele. De exemplu, fructele au fibre care determină corpul nostru să absoarbă zahărul într-un ritm mai lent. De luat masa?

mai mult somn pentru pierderea în greutate

Nu vă faceți griji cu privire la fructe întregi sau lactate simple cum ar fi lapte sau iaurt neîndulcit. Sursele de zahăr adăugat - deserturi, băuturi cu zahăr sau alimente ambalate - sunt lucrurile pe care trebuie să le urmăriți. Zahar vs.

Mitul Reducerii Spotului

ZAHARExistă, de asemenea, faptul că alimentele care apar în mod natural zahărul tinde să conțină Mai puțin zahăr per total. De exemplu, veți primi 7 grame de zahăr într-o ceașcă de proaspete căpșuni, dar 11 grame de zahăr într-o pungă de fructe cu aromă de căpșuni gustări. Dar cantitățile acestor substanțe nutritive sunt mici, așa că probabil nu vor avea un impact măsurabil asupra sănătății dumneavoastră. Pentru corpul tău, toate sursele de zahăr sunt aceleași.

Eliminați pierderea în greutate a zahărului rafinat - 10 beneficii de pierdere în greutate

Mai mult, aceste îndulcitori naturali nu primesc niciun fel de tratament special în corpul dumneavoastră. Tractul digestiv descompune toate sursele de zahăr în zaharuri simple numite monozaharide.

sparta fat burner

Și toate dintre aceste zaharuri livrează 4 calorii pe gram, deci toate au același impact asupra greutății tale. Nu trebuie să eliminați complet zahărul din viață. Diferite organizații de sănătate au recomandări diferite pentru cantitatea de zahăr pe care ar trebui să o limitați pe zi.

Dar toți sunt eliminați zahărul adăugat pierdeți greutatea acord că există o cantitate de zahăr într-o dietă sănătoasă. Liniile directoare dietetice din SUA spun că un adult care mănâncă 2. Aceasta este aproximativ cantitatea dintr-o colă de 16 uncii. Dar American Heart Association spune că femeile ar trebui să aibă mai puțin de 6 lingurițe 25 de grameiar bărbații ar trebui să aibă mai puțin de 9 lingurițe 36 de grame pe zi.

În cele din urmă, corpul tău nu nevoie zahăr. Deci, a avea mai puțin este mai bine, spune Fear.

Excesul de zahar si efectele sale

Asta nu înseamnă însă că nu poți avea deloc. Este vorba despre - ați ghicit - moderare. Nu sunteți sigur dacă sunteți unul dintre ei?

  1. Lutfi slimming efecte secundare de ceai
  2. 8 MARI MINCIUNI DESPRE ZAHĂR PE CARE AR TREBUI SĂ LE îNVĂȚĂM - SĂNĂTATE -
  3. Arzător de grăsime perfect
  4. Manfaat dan efek samping fat burner

Încercați să vă înregistrați aportul de alimente într-o aplicație de urmărire a alimentelor timp de câteva zile. Acest lucru vă poate oferi o impresie a cantității dulci pe care le consumați și vă poate face mai ușor să consumați mai puțin zahăr adăugat. Dacă exagerați, reducerea nu trebuie să fie dureroasă.

Eroziune de pierdere în greutate - diploma2005.ro

În loc să jurați dulciurile preferate, încercați să aveți porții mai mici. Fii cu ochii și pe alimentele ambalate. Lucruri precum pâinea, iaurtul aromat, cerealele și chiar sosul de roșii pot adăuga mai mult zahăr decât v-ați putea aștepta. Așadar, acordați atenție etichetelor nutriționale și căutați opțiuni care vă vor ajuta să rămâneți în limita zilnică de zahăr.

Ce să nu mănânci pentru a pierde greutatea coapsei? - Sănătate -

Poate ați auzit că consumul de zahăr vă va oferi boli de inimă, Alzheimer sau cancer. Dar consumul de zahăr cu măsură nu vă va rade ani de zile din viață. Un studiu American Journal of Clinical Nutrition care a urmat peste Atâta timp cât nu exagerați.

În timp ce o cantitate moderată de zahăr nu pare a fi dăunătoare, dacă aveți prea mult vă poate pune riscul de a vă îngrășa. Dar la fel poate avea și prea multe chipsuri de cartofi, prea multă brânză sau chiar prea mult orez brun. Linia de jos? Să te delectezi cu o gogoșă duminica dimineața nu va strica. Dar dacă știți că vă va determina să mâncați alune și să vă depășiți limita zilnică de calorii, vă recomandăm să vă îndreptați. În același sens, nu folosiți acest fapt pentru a împinge pe cineva să mănânce zahăr atunci când nu vrea.

Experții știu că consumul de zahăr stimulează căile din creier care sunt asociate cu sentimente de plăcere și recompensă.

Căile ce pot sa beau ca sa slabesc se suprapun pot produce efecte similare consumului de substanțe, dar asta nu le face dependente, precum drogurile, eliminați zahărul adăugat pierdeți greutatea Ali Webster, RD, dr. Deci, de ce unii oameni se grăbesc atunci când mănâncă gustări cu zahăr și simt că au nevoie de o soluție regulată pentru a nu se prăbuși?

Consumul de produse dulci face ca zahărul din sânge să crească și să scadă rapid, ceea ce vă poate lăsa obosit și cu dureri de cap.

Generalitati

Comparația zahărului și a drogurilor continuă să fie dezbătută. O analiză recentă a Jurnalului European de Nutriție a găsit puține dovezi care să susțină ideea că zahărul are de fapt proprietăți captivante, druglike.

Scientific American a mai remarcat că schimbarea mediului nostru alimentar poate ajuta la atenuarea acestor pofte.

Dacă rămâneți hotărât să evitați adăugarea de zaharuri acasă, cum ar fi produse de patiserie pentru micul dejun, cereale rapide sau iaurturi încărcate, este posibil să găsiți mai puține pofte de dulciuri atunci când comandați.

La folosirea cuvântului dependențăEste posibil ca oamenii să tânjească după zahăr, dar este puțin probabil ca media persoana este dependent. Dependența este o afecțiune medicală gravă bazată pe modificări efective ale creierului care o îngreunează pentru ca oamenii să înceteze consumul de droguri.

Compararea întâmplătoare a zahărului cu drogurile face lumină dependența. Dar realizarea acestui swap ar putea să se întoarcă și nu este probabil să fie mai sănătos. Consumul de îndulcitori precum aspartam, zaharină și sucraloză sunt legate de greutate câştig, nu pierderea în greutate, conform unei analize a 37 de studii publicate în Canadian Medical Association Journal.

Mai mult, au fost legate de un risc mai mare de hipertensiune arterială, diabet de tip 2, sindrom metabolic, infarct miocardic mese ușoare pentru pierderea greutății accident vascular cerebral. Eliminați zahărul adăugat pierdeți greutatea încă nu înțeleg pe deplin modul în care aceste tipuri de îndulcitori afectează corpul.

Dar dovezile crescânde sugerează că acestea pot avea un impact negativ asupra zahărului din sânge, pot face mai greu să-ți menții apetitul sub control și chiar să te încurci cu bacteriile intestinale. Și aceste lucruri vă pot pune în pericol pentru obezitate și probleme de sănătate conexe. Dar numai dacă ții cont și de aportul total de calorii. Cu alte cuvinte, dacă aveți un sandwich de mic dejun cu ouă și cârnați de de calorii în loc de bolul obișnuit de de calorii cu cereale zaharate, nu vă veți readuce în blugii slabi, chiar dacă sandwich-ul este mult mai scăzut în zahăr.

#Revvolution Science: cum să ai o nutriție sănătoasă - REVVOLUTION - Powered by Valentin Vasile

Ce va ajuta? Alegerea versiunilor neindulcite ale alimentelor pe care le consumați în mod normal, cum ar fi iaurtul simplu în loc de vanilie, Fear recomandă.

Și dacă nu găsiți un înlocuitor bun? Reduceți treptat cantitatea de zahăr pe care o adăugați la alimente precum fulgi de ovăz, cafea sau piureuri. În ceea ce privește zahărul Zahărul nu este un aliment sănătos, dar nu este otrava malefică care uneori se face.

În timp ce majoritatea dintre noi ar putea suporta să aibă mai puțină cantitate, este perfect eliminați zahărul adăugat pierdeți greutatea avem un pic.

Așadar, mergeți mai departe și bucurați-vă ocazional de dulciuri - fără o parte a vinovăției.