Google Търсене на книги

Rezultatele zonei de ardere a grăsimilor

Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie. Dacă scăderea în greutate este scopul antrenamentului dvs. Zona de ardere a grăsimilor este diferită pentru toată lumea, dar poate fi utilă în timpul antrenamentelor pentru a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac.

Determinarea zonei de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June

A calca Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor cu o formulă. Există o formulă relativ simplă pentru determinarea zonei de ardere a grăsimilor.

natural slimming max gc max slimming

În primul rând, căutați ritmul cardiac maxim MHR. Pentru a face acest lucru, scade-ți vârsta de la ca bărbat și ca femeie. Zona dvs. De exemplu, 40 MHR al unui bărbat ar fiiar zona sa de ardere a grăsimilor ar fi cuprinsă între și de bătăi pe minut. Folosiți un monitor de ritm cardiac.

masajul ajută la pierderea grăsimilor slăbire după naștere

Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele pentru piept și chiar cele încorporate în mânerele unor aparate cardio. Monitoarele de ritm cardiac vă pot ajuta să vă judecați ritmul cardiac și zona de ardere a grăsimilor în funcție de vârstă, înălțime și greutate. Utilizarea unui monitor de ritm cardiac vă va oferi, de asemenea, o idee mai precisă despre locul în care vă este zona de ardere a grăsimilor.

tenis pentru a pierde burta gras soarele de bronzare ajută la arderea grăsimilor

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac vă ține evidența ritmului cardiac în timp ce faceți mișcare și poate utiliza apoi datele curente ale ritmului cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

Mulți utilizatori pentru prima dată ai unui monitor de ritm cardiac constată că este posibil să nu se fi antrenat atât de tare pe cât credeau.

Acordați o atenție deosebită și provocați-vă - dar păstrați-l în siguranță. Monitoarele de ritm cardiac pentru piept sunt doar puțin mai precise rezultatele zonei de ardere a grăsimilor brățările sau ceasurile.

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort. | Body

De asemenea, sunt de obicei ceva mai scumpe. Obțineți un test VO2 Max. Un test VO2 max volumul pe unitate de timp, oxigen și maxim examinează cu exactitate capacitatea corpului dumneavoastră de a utiliza și transporta oxigen în timpul exercițiului.

pierdere în greutate dr în augusta ga tocuri de slăbire

Acest test cere participantului să meargă pe o bandă de alergat sau pe o bicicletă și să respire printr-o mască de față, care măsoară nivelul de oxigen și dioxid de carbon pe măsură ce ritmul cardiac crește. Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina nivelul la care ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona de ardere a grăsimilor.

Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Testul VO2 Max este considerat cea mai precisă și mai fiabilă metodă de testare a stării inimii și a vaselor de sânge. Puteți merge durerile corporale și pierderea în greutate o sală de sport, la unele laboratoare și la medicul dumneavoastră pentru acest test.

Folosiți testul de vorbire. Aceasta este cea mai puțin tehnică dintre toate modalitățile de a determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de vorbire necesită să vorbiți în timpul exercițiului, determinând dacă ar trebui să creșteți sau să micșorați intensitatea antrenamentului în funcție de cât de respirați sunteți.

cum să pierdeți greutatea în jurul liniei maxime pierdere în greutate jeffersonville în

Rezultatele zonei de ardere a grăsimilor exemplu, dacă nu ai respirație pentru a vorbi, atunci ar trebui să scazi intensitatea antrenamentului. Dacă poți vorbi ușor, nu te antrenezi suficient. Ar trebui să puteți spune o frază scurtă fără probleme. Partea 2 din 2: Aplicați zona de ardere a grăsimilor la exerciții Adăugați câteva exerciții cardio.

Știința Calculul pulsului de lucru Ritm cardiac în timpul cursurilor fitness se poate face cu formule de carvonen. Deși precizia științifică metoda carvonen nu posedă, este foarte convenabil pentru activități de zi cu zi, jogging, mers pe jos, înot etc. Dacă scopul principal al exercițiului dvs. Aici pentru a calcula Ritm cardiac pentru cursuri, vom avea nevoie formula carvonen.

Efectuarea unei combinații de exerciții cardio moderate și viguroase vă va oferi de obicei cele mai bune rezultate. Acest lucru este valabil mai ales dacă obiectivul dvs. Includeți forme de antrenament care nu sunt prea grele și se încadrează în zona de ardere a grăsimilor aproximativ jumătate din timp.

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

Activitățile pot include jogging, ciclism sau înot mai lent. Dar acest lucru este diferit pentru toată lumea. De asemenea, alegeți câteva exerciții cardio care sunt mai intensive.

Deși acest lucru se află în afara zonei dvs. Cu toate acestea, caloriile totale arse depind, de asemenea, de durata unui antrenament și poate fi mai ușor să vă exercitați mai mult în zona de ardere a grăsimilor, deoarece este mai puțin obositoare.

20 de lire de scădere în greutate în 3 săptămâni cum poți să pierzi în greutate în timp ce stai

În plus, includeți cel puțin de minute de cardio de intensitate moderată în antrenamentul săptămânal. Faceți și antrenament de forță. Este important să includeți antrenamentul de forță în programul săptămânal. Acest lucru ajută la construirea și întărirea mușchilor, pe lângă creșterea metabolismului.

Determinarea zonei de ardere a grăsimilor

Antrenamentul cu greutăți este esențial pentru arderea grăsimilor. Este esențial să mențineți și să dezvoltați masa musculară slabă în timp ce pierdeți masa grasă.

Faceți antrenament de forță cel puțin două zile pe săptămână, timp de cel puțin 20 de minute la un moment dat. Lucrați cu un antrenor personal sau cu un antrenor. Dacă sunteți interesat de zona dvs. El poate lucra cu tine pentru a-ți determina zona de ardere a grăsimilor și pentru a ajuta la elaborarea unui plan de instruire adecvat pentru aplicarea acestor informații. Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs.

Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Creșteți mai multă masă musculară? În acest fel își pot adapta programul pentru dvs. De asemenea, întrebați cum puteți utiliza cel mai bine o zonă de ardere a grăsimilor în avantajul dvs. Știți că, deși puteți arde mai multe calorii din grăsimi în zona de ardere a grăsimilor, numărul total de calorii arse poate fi mai mic decât un antrenament mai intens, deoarece acesta din urmă arde mai multe calorii în general.

Cumpărați un monitor de ritm cardiac, dacă este necesar. Acest lucru vă poate ajuta să nu vă determinați zona de ardere a grăsimilor, dar vă oferă și instrumentele și datele de care aveți nevoie pentru a ajunge la acea zonă specifică în timpul unui antrenament.

Colaborați cu un antrenor personal pentru a crea un program de antrenament care se potrivește cel mai bine obiectivului dvs. Important: Dacă aveți senzație de amețeală, amețeli sau durere, opriți imediat exercițiile.

Ultimele Articole