Pierde grăsime pe stomac, dar construiește mușchii pe fese și nu pierde grăsime pe fese (sport,

Cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus, Lucruri de știut despre greutăți și exerciții

Pierdere în greutate fluidă de 1 zi - Câtă greutate este sănătos să adăugați într-o lună

Pagina principala » Sport și fitness » Cum de a pierde grăsimea superioară a coapsei și de a vă face buza mai mare Cum de a pierde grăsimea superioară a coapsei și de a vă face buza mai mare Pentru a pierde simultan grăsimea coapsei și pentru a construi o dimensiune în fund, regimul de antrenament trebuie să includă atât exerciții cardiovasculare, cât și exerciții de greutate.

Nu este posibil să vă orientați coapsele pentru pierderea de grăsimi.

Pagina principala pierde grăsime pe stomac, dar construiește mușchii pe fese și nu pierde grăsime pe fese? Este posibil? Pentru că am un pic de grăsime pe burtă și vreau să dispară până în vară, dar apoi trebuie să am un deficit caloric. Și în același timp vreau să-mi acumulez mușchii fesieri FĂRĂ a pierde grăsimi acolo. Puteți pierde grăsime bine prin sporturile de anduranță - dar nu numai pe stomac.

Squats sunt un exercițiu excelent pentru a vă face cap la cap arăta mai mare. Cardio vă va ajuta să creșteți numărul de calorii pe care le ardeți pentru a vă susține obiectivele de pierdere a grăsimilor, în timp ce antrenamentul în greutate va construi efectiv dimensiunea gluteus maximus, care este principalul mușchi în cap.

cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus cum de a pierde greutatea în mod natural în nigeria

Decuparea coapsei Pasul 1: Adăugați antrenamente cardio Includeți trei până la cinci antrenamente cardio în programul dvs.

Asigurați-vă fiecare antrenament ultimele de minute, astfel încât să ardeți suficient de calorii pentru a facilita pierderea de grăsimi. Dacă nu reușești să termini de minute cardio non-stop, împărți antrenamentul în sesiuni separate, cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus scurte pe parcursul zilei.

Exercițiile Gluteus Maximus folosind o mașină by Richard Choueiri Share on Facebook Share on Twitter Gluteus maximus, adesea pur și simplu denumit glutes, este mușchiul mare al feselor. Există și alți doi mușchi care fac parte din familia glutei, cunoscuți sub numele de gluteus medius și gluteus minimus, dar aceștia nu vor fi centrul acestei piese.

De exemplu, dacă doriți să faceți exerciții timp de 60 de minute, faceți o sesiune de 30 de minute dimineața și încă 30 de minute seara.

Pasul 2: ardeți mai multe calorii Exerciții complete de cardio care sunt cele mai eficiente pentru arderea caloriilor. Potrivit Consiliului American privind exercițiul, cele mai bune activități de ardere a caloriilor includ alergarea sau joggingul, înotul, dansul aerobic și baschetul.

Decuparea coapsei

Dacă lucrați la o sală de gimnastică, un cățărător eliptic, scari sau biciclete staționare sunt activități cardio eficiente pentru arderea caloriilor. De asemenea, înotul arde un număr mare de calorii. Pasul 3: Reduceți consumul caloric Limitați numărul de calorii pe care le luați în fiecare zi - și alegeți sănătos.

Proteinele slabe de calitate includ puiul și tonul; mănâncă-le cu o felie de pâine prăjită de pâine prăjită sau cu biscuiți de grâu.

cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus supliment de ardere a grăsimilor sănătoase

Nucile, cum ar fi migdalele și nucile, asigură o cantitate mare de proteine. Alte gustări de calitate includ iaurtul cu fructe și untul de arahide cu felii de banane.

Construirea fundului Pasul 1: Încurajați pregătirea pentru forță Participați la un antrenament de antrenament de greutate care vizează glutele trei zile pe săptămână. Programați o zi de odihnă între fiecare, astfel încât mușchii glute să aibă posibilitatea de a se vindeca complet.

Includeți squats, scuturi împărțite și step-up-uri în antrenamentul de antrenament de greutate, deoarece fiecare dintre ele este eficient în direcția mușchiului dvs. Efectuați trei până la cinci seturi de opt până la 20 repetări ale fiecărui exercițiu glute pe care îl includeți în antrenament.

Related Content

Acest tip de volum de antrenament generează câștiguri de mărime deoarece este eficient la suprasolicitarea fibrelor musculare. Rămâneți între 30 și 90 de secunde între fiecare set.

Pasul 2: Alege cele mai bune exerciții pentru fundul tău Scufundări complete, împărțite și scufundări folosind tehnica corectă.

Gluteus medius Gluteus minimus Gluteus maximus este cel mai mare mușchi din fundul tău, de aceea majoritatea se va concentra. Celelalte două, gluteus medius și minimus sunt, de asemenea, importante, deși - se află sub gluteus maximus și țineți pelvisul în poziție verticală de fiecare dată când faceți un pas.

Pentru ghemuite, puneți-vă picioarele în șold, apoi îndoiți genunchii și împingeți fundul înapoi, coborându-vă spre podea. Odată ce genunchii sunt îndoiți peste 90 de grade, extindeți genunchii și șoldurile pentru a vă întoarce la o poziție în picioare.

cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus site ul oficial slim fast

Efectuați scuturi împărțite prin a intra într-o poziție eșalonată, cu un picior în fața celuilalt și ambele seturi de degetele de la picioare îndreptate direct în față. Îndoiți-vă genunchiul de plumb pentru a vă arunca genunchiul din spate spre podea. Extinde-ți genunchiul de plumb să te întorci.

Cum se reduce permanent grăsimea în fese - Sănătate -

Schimbați picioarele după terminarea setului. Pregătiți-vă pentru etape în sus prin a vă așeza și a se confrunta cu o cutie sau banc de tip plyo. Puneți un picior complet deasupra cutiei și apoi scoateți piciorul pentru a ridica corpul în sus pe cutie.

cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus ncaa a aprobat arzătoare de grăsimi

Păstrați piciorul inițial pe cutie, pe măsură ce cădeți la pământ și apoi repetați, schimbând picioarele numai când ați terminat cu setul. Pasul 3: Combinați cardio și forța Includeți o antrenament de forță și un circuit cardio în regimul dvs. Un program de antrenament implică desfășurarea unei activități pe o durată scurtă și apoi mutarea imediat în altul.

Veți lovi volumul între exerciții de forță și cardio, completarea fiecăruia timp de 60 de secunde până când veți fi lucrat pentru un total de 30 de minute.

cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus pierderea în greutate tempeh

Exercițiile cardio pentru antrenamentul dvs. Exerciții de forță eficiente, care țintesc fundul tău, includ ghemuiturile dumbbell, lunges dumbbell, step-up-uri dumbbell, lunges side-dumbbell și deadlifts dumbbell. Bacsis Dacă puteți face mai mult de 20 repetări ale oricăruia dintre exercițiile de glute, creșteți intensitatea prin menținerea unei perechi de gantere în jos cum să pierdeți greutatea în gluteus maximus către părțile dvs.