Antrenament de ardere a grăsimii pe banda de alergare

Sprint pentru a arde rapid grăsimi

Unele pericole ale sprintului Ar putea fi tentant să ne gândim că doar alergătorii sprintează - dar vă puteți bucura de beneficiile sprintului cu aproape orice tip de exerciții cardiovasculare, de la pierderea în greutate pierdere perioadă nu este gravidă la canotaj, patinaj în linie, înot, trepte de scări și chiar, într-un mod, dans.

Tipurile de Cardio in functie de ‘Zonele’ de Antrenament

Bacsis Beneficiile sprintului includ toate beneficiile normale pentru sănătate ale activității cardiovasculare - dar în mai puțin timp. Antrenamentul sprint este, de asemenea, excelent pentru construirea capacității cardiovasculare, a puterii fizice și a rezistenței și vă poate ajuta să reduceți grăsimea abdominală viscerală.

În funcție de mentalitatea ta, s-ar putea să găsești că provocarea de antrenamente sprint este foarte satisfăcătoare mental și emoțional. Intervalele de sprint arde grăsimile Într-un mic studiu publicat într-un număr din al Frontiere în fiziologie, Cercetătorii au alocat în mod aleatoriu 49 de tinere, voluntare active, pentru a participa fie la antrenamente la intervale de intensitate ridicată HIITfie la antrenamente la intervale de sprint SIT.

Diferența dintre cele două constă în faptul că intervalele de sprint au fost un efort total, în timp ce eforturile HIIT au fost ușor moderate până la între 90 și 95 la sută din ritmul cardiac maxim.

  1. Я рисковал всю свою жизнь.
  2. Cum să pierdeți greutatea în timpul lui yasmin
  3. Что это должно означать.
  4. Plătiți pentru a pierde în greutate colorado
  5. Они приближались к Беккеру с неумолимостью хорошо отлаженных механизмов.
  6. Spencer watts pierdere în greutate

După opt săptămâni de antrenament, ambele grupuri au arătat îmbunătățiri ale stării de sănătate cardiorespiratorii și reduceri ale măsurătorilor pliurilor cutanate o modalitate de măsurare a grăsimii corporale. Un alt studiu, publicat într-un număr din al Jurnalul de Hepatologie, a constatat că antrenamentul la intervale de sprint poate reduce grăsimea abdominală subcutanată și grăsimea viscerală, chiar și atunci când greutatea corporală totală a subiecților nu s-a modificat.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

A fost legat de tulburări metabolice, risc crescut de boli cardiovasculare, cancer de sân, diabet de tip 2 și probleme ale vezicii biliare. Pe scurt, orice tip de exercițiu care reduce grăsimea viscerală vă poate ajuta să vă controlați sănătatea - și să vă slăbiți talia în timp ce vă aflați la ea. Mai multe avantaje ale sprintului: viteza Nu trebuie să fii un alergător de elită pentru a te bucura de avantajele de viteză ale sprintului.

Rețineți că corpul dvs.

Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob

Luați în considerare acest lucru: într-un studiu publicat în numărul din martie al Journal of Strength and Conditioning Research, Cercetătorii au recrutat un grup mic de 16 alergători de trail instruiți atât bărbați, cât și femei și le-au cerut să participe la șase antrenamente la intervale de sprint distanțate pe parcursul a două săptămâni.

La sfârșitul acelei perioade de antrenament, clinicienii au observat că sprinturile au produs deja o îmbunătățire semnificativă atât a rezistenței, cât și a performanței de putere. Bacsis Dacă sunteți nou în sprinturi de alergare, merită adesea timpul și banii dvs.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

S-ar putea să fiți șocat de cât de mult puteți învăța într-o sesiune de antrenament rapid și cât de mult vă poate afecta timpul de sprint. Faceți antrenamentele să treacă rapid Ultimele câteva avantaje ale sprintului menționate s-au bazat pe definiția tehnică a termenului - un efort total.

Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara

Folosit însă mai ușor, sprintul se poate referi la sprint pentru a arde rapid grăsimi efort de intensitate mare. Dacă sunteți alergător la distanță, probabil că ați întâlnit un tip de antrenament sprint ușor diferit în zilele de viteză, când vă împingeți să rulați repetiții rapide de, sau chiar 1.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Și, așa cum explică Harvard Health Publishing, amestecarea intervalelor de intensitate ridicată în antrenamentele dvs. De asemenea, fac observația importantă că intensitatea este întotdeauna relativă la exercițiu.

Ceea ce este ușor pentru dvs.

Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi. Mai mult, alergatul arde doar 10 calorii pe minut, dar sunt exercitii care ard mai multe. Astazi vorbim despre 10 exercitii mai eficiente decat alergatul, care sa te ajute sa arzi grasimile si sa te mentina in forma. Se executa o flotare, iar din flotare se ridica genunchii la piept, apoi se executa o genoflexiune cu saritura. Se repeta 10 burpees pe minut, care ajuta la arderea a 14 calorii.

Așadar, nu vă faceți griji prea mult dacă vă comparați timpul de sprint cu al altcuiva. Orice lucru care te scoate din respirație până la punctul în care nu poți vorbi în propoziții complete va fi considerat un efort de intensitate ridicată sau viguros - și atunci când vine vorba de a califica ceva ca efort maxim, corpul tău îți va spune. Pentru a încorpora antrenamentele intervale în antrenamentele dvs.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Harvard Health Publishing recomandă să începeți cu intervale de intensitate ridicată de până la 30 de secunde - deși puteți face intervale chiar mai scurte, dacă aveți nevoie - și să măriți treptat aceste intervale de sprint în timp la două minute sau mai mult. Și, după cum observă Departamentul de Sănătate și Servicii Umane, eforturile de intensitate mai mare vă ajută să obțineți beneficii similare pentru sănătate cu un antrenament de intensitate moderată - dar în mai puțin timp.

  • 10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul
  • Care sunt beneficiile Sprintingului? - Sănătate -
  • Eco slim kapi gdje kupiti
  • Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac.
  • Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.
  • Antrenament de ardere a grăsimii pe banda de alergare
  • All rights reserved doc.
  • Pierdere în greutate home sfaturi în urdu

De exemplu, recomandările lor minime pentru a vă menține sănătoși sunt să efectuați cel puțin de minute de cardio de intensitate moderată pe săptămână sau să obțineți aceleași beneficii făcând 75 de minute de exerciții cu intensitate puternică. Unele pericole ale sprintului Deși pot exista avantaje reale antrenamentelor de sprint, acest exercițiu de intensitate ridicată nu este pentru toată lumea.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Dacă sunteți nou în ceea ce privește exercițiile fizice, săriți direct în acest tip de efort complet este o modalitate bună de a vă răni și de a vă retrage în loc să vă apropiați de obiectivele dvs. Concentrați-vă pe a începe cu orice nivel de exercițiu sunteți capabil și apoi creșteți treptat durata și intensitatea antrenamentelor pentru a construi o bază solidă de fitness cardiovascular.

Iată câteva trucuri pentru a arde grăsimile mai repede. Apa Nu uitați să bei apă. Ia mereu cu tine o sticlă de apă! Recomandarea generală este să bei 2.

Odată ce ați realizat acest lucru, vă puteți gândi să lucrați până la sprinturi. Amintiți-vă sfaturile standard pentru a consulta un medic înainte de a începe și un nou program de exerciții.

  • Tabata - antrenamentul de 4 minute, cu care arzi grasimile intr-un mod accelerat
  • Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™
  • 5- htp pastile de slabit
  •  - Глаза ее смотрели сурово.
  • ГЛАВА 104 Сьюзан вышла из комнаты.
  • Вот бы побывать здесь вместе со Сьюзан.
  • Ей хотелось убежать, но сильные руки тянули ее .
  • Pierderea în greutate umedă

Un profesionist din domeniul sănătății vă poate ajuta să determinați când este adecvat să faceți eforturi maxime, cum ar fi sprintul. Iată un alt pericol de reținut: Deși orice program de exerciții fizice vine cu un anumit risc de rănire, eforturile totale, cum ar fi sprintul, pot crește riscul sprint pentru a arde rapid grăsimi și simplu pentru că pun mai mult stres pe fiecare parte a corpului.

Nu este întotdeauna un lucru rău - acest nivel de intensitate este ceea ce face ca sprintul să fie un antrenament atât de eficient și benefic.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Dar dacă aveți deja un risc crescut de rănire din cauza altor probleme - indiferent dacă acestea sunt afecțiuni medicale, leziuni sau pur și simplu nu sunteți familiarizați cu modalitatea de exerciții pe care o utilizați - acordați timp pentru a evalua dacă sprinturile sunt potrivite pentru dvs. Chiar dacă nu sunt ceva ce ar trebui să faceți chiar acum, puteți alege să lucrați la sprinturi ca obiectiv de fitness sau sănătate pentru a lucra.