5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi, Articole recente

Editor: Veronica Fig. O sursă: Mdpi. Destul de des se întâmplă că oamenii după pierderea în greutate câștigă din nou greutate. Majoritatea studiilor arată că rezultatul realizat pentru o perioadă de scădere în greutate nu este întotdeauna conservat. Articolul include o revizuire sistematică și o metaanaliză a cercetării legate de menținerea ponderii după pierderea în greutate și strategiile potențiale care nu au studiat încă.

Slăbitul din greutate Vs. De ce nu este bine sa slabesc prea repede?

Revizuirea sistematică și metaanaliză includ 21 de cercetare cu de participanți care au avut excesul de greutate sau obezitate. Nu a fost găsită nicio influență semnificativă a altor strategii.

Posts navigation

Dieta, care include un consum mai mare de proteine, precum și "dietă antiinflamator", poate cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi efecte mai vizibile, dar ele nu au fost testate în Rck. În ultimele decenii au cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi efectuate multe studii pentru a determina cea mai bună strategie pentru pierderea în greutate.

Și așa sa dovedit că nu există o dietă perfectă pentru toată lumea, vă puteți baza pe preferințele dvs. O temă mult mai puțin studiată este strategii de menținere a greutății după pierderea sa. Oamenii câștigă greutate imediat după pierderea în greutate și multe studii pe care le arată. Cu toate acestea, gradul de returnare a greutății variază.

Deși se susține adesea că revenirea greutății este inevitabilă, un număr mare de oameni pot sprijini greutatea după pierderea în greutate pe perioade lungi de timp.

De exemplu, Coughlin și coautori în au raportat că, după pierderea în greutate cu 8 kg pe o perioadă de 6 luni, participanții la studiu au menținut pierderea în greutate de 4 kg după 2 ani de observare și 3 kg în 5 ani.

În medie, returnarea greutății anterioare a fost observată în termen de 12 luni de observare.

Ouăle sunt bune pentru tine? (Sau probleme cu colesterolul și bolile cardiace?)

În studiul aspectului, a fost luată în considerare o interferență cu stilul de viață în comparație cu controlul regulat al diabetului zaharat: greutatea returnată după 1 an, dar după 4 ani pierderea în greutate era încă mult mai pronunțată în grupul în care a fost schimbat stilul de viață.

Astfel, deși întoarcerea greutății este o poveste normală, totuși putem susține o pierdere în greutate pentru o perioadă lungă de timp. Această revizuire sistematică și metaanaliză au inclus 21 de studii. Rezultatele sunt date în Tabelul 1. În 8 studii, a fost studiat efectul creșterii proteinei consumate pe menținerea pierderii în greutate.

În alte studii au fost raportate alte strategii alimentare. Tabelul 1. Caracteristicile rocilor care evaluează impactul strategiilor dietetice pentru menținerea pierderii în greutate care au fost incluse în revizuirea sistematică Activitatea companiei și coautorilor din a făcut parte din studiul Diogenes, Larsen și colegii 6 luniastfel încât rezultatele să nu fie pe deplin independente.

Cu toate acestea, excluzând cercetarea Aller, rezultatul în ansamblu nu se schimbă. În ceea ce privește eficiența potențială a dietelor cu indice scăzut de glicemie - sunt necesare cercetări suplimentare. Ceaiul verde, acidul linoleic și fibrele nu au afectat greutatea și setate după pierderea în greutate.

cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi venele de păianjen se îmbunătățesc cu pierderea în greutate

În general, majoritatea studiilor au fost de bună calitate, deși unul sau mai multe aspecte au fost uneori negate că a complicat clasificarea. În unele studii nu exista un placebo, care, de asemenea, complicate de concluzii ușor. Alte strategii alimentare posibile pentru menținerea pierderii în greutate Metanalizarea publicată până în prezent nu arată efectele pozitive ale utilizării ceaiului verde, fibrelor, alimentelor cu un indice glicemic scăzut, dietă cu un conținut scăzut de grăsimi și altele.

Pentru a menține greutatea după pierderea în greutate.

cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi pierdere în greutate beyonce

Desigur, merită considerată că numărul de cercetări și numărul de participanți incluși în fiecare dintre aceste studii sunt mai mici decât numărul celor legate de consumul de proteine. Întrebarea apare: Există alte strategii care pot fi, de asemenea, eficiente? Recent, au fost luate în considerare mecanismele asociate cu țesutul adipos.

cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi pierderea în greutate bbs

Una dintre strategiile propuse a fost o dietă bogată în omegaPPGC sau produse bogate în omegaPNCC, cum ar fi pește de grăsime, nuci, semințe și uleiuri vegetale sau suplimente. Omega-3 acizi grași posedă multe proprietăți potențial utile. Acestea au un efect pozitiv asupra fluxului membranelor, care pot reduce stresul celulelor. Stresul celular în adipocite se poate dezvolta în timpul pierderii în greutate.

Influența creșterii consumului de acizi grași omega-3 asupra greutății corporale la persoanele cu obezitate nu a fost descoperită, deși sa sugerat că omega-3 ar putea influența pozitiv scăderea în greutate în combinație cu o dietă echilibrată.

Polifenoli, de exemplu, resveratrolul, curcumina, componentele de ceai verde și izoflavone se găsesc în natură în fructe și legume, ceai verde, ceai negru, vin roșu, cafea, măsline și ulei de măsline, ierburi și condimente, nuci și alge.

Ele pot acționa ca antioxidanți, dar au și efecte antiinflamatorii și metabolice, de exemplu, crește oxidarea grăsimilor. Cum pot concluziona din meta-analiza de mai sus, în prezent nu există dovezi că ceaiul verde sau componentele sale au un efect benefic asupra întreținerii în greutate.

Un alt mecanism care se presupune că joacă un rol în "returnarea greutății" este nivelul scăzut de lipoliză. Stimularea capsaicinei de lipoliză este ineficientă.

S-a arătat că acizii grași cu catenă scurtă obținuți ca urmare a fermentării microbiotei intestinale, crește consumul de energie și oxidarea grăsimilor, dar influența lor asupra reglarea pe termen lung a greutății corporale în oameni este necunoscută.

cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi cum să pierzi grăsimea de șold de burtă

Compoziția microbiotei ar putea fi potențial în cazul unui câștig în greutate. În studiul lui Sanchezsa constatat că rezultatele după pierderea în greutate au rămas mai lungi la femeile care au folosit aditivi probiotici - Lactobacillus rhamnosus, oligoforocoză și inulină, dar bărbații nu aveau un astfel de efect. Diferite strategii de cântărire după pierderea în greutate afectează oamenii în moduri diferite: ele acționează mai bine pe cineva, pe cineva - mai rău.

Întrebarea este adesea în preferințe individuale, înclinații, în mecanismele cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi care le diferă diferite persoane. Constatări Deși întoarcerea de greutate după pierderea sa este o problemă serioasă pentru mulți oameni, a existat relativ puține RCC, în care strategiile dietetice au fost studiate pentru o întreținere mai mare a greutății.

Expertul nostru - Un nutriționist Ekaterina Belov. Tune într-un drum lung Greutatea de returnare În multe cazuri, se explică prin faptul că persoana a fost inițial înțeleasă greșit. Mulți percep acest proces ca o cursă de scurtă distanță.

Account Options

Acum, ei spun că stau într-o săptămână la Kefir, veți găsi o figură dorită - și va fi posibil să vă relaxați. Din păcate, o astfel de schemă nu funcționează. La întoarcerea la dieta obișnuită, apare un nou set de kilograme și adesea creșterea este mai mult decât pierderea în timpul unei diete.

Cauze nu numai în creșterea calorii, ci și la încetinirea metabolismului, care, atunci când malnutriția, reorientată la acumularea de energie. Și faptul că o persoană pierde în diete pe termen scurt este în principal masa musculară. Este în mușchii care arde grăsime, dacă există puțini, atunci consumul său este în mod inevitabil declin. O altă opțiune este clasele de pliere zilnice în clubul de fitness, de exemplu, luna.

Ele ajută la scăderea în greutate, dar în acest timp corpul se obișnuiește cu o anumită încărcătură. Apoi, persoana o reduce, deoarece numai sportivii profesioniști pot să se antreneze în mod constant, consumul de energie este redus și pentru a forma kilograme din nou devine foarte ușor. Important În meniul celui care acceptă greutatea, zilnic ar trebui să provină de la g la un kilogram de legume și fructe - proaspete și supuse prelucrării culinare. Componenta obligatorie a dietei este carbohidrații complexi: cereale și pâine de cereale.

Din alimentele proteice, cel mai bine este să mâncați pește și fructe de mare - în compoziție sunt mai utile decât carnea. Dar produsele din carne gata făcute plăcinte, cârnați ar trebui eliminate, cum ar fi dulciurile și pâinea albă. Ieșirea este simplă: dacă doriți ca nu numai să pierdeți în greutate, dar, de asemenea, să păstrați rezultatul, trebuie să reglați un drum lung. Schimbați stilul de viață, astfel încât kilogramele să plece treptat, dar apoi nu sa întors.

5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Pentru greutate, ceea ce înseamnă - pentru nutriție, exercițiu - trebuie să urmați toată viața mea. Mic dejun pranz si cina Și un al doilea mic dejun și câteva gustări - acest lucru ar trebui să arate ca un meniu zilnic al celui care susține forma. Este foarte important să mănânci în mod regulat, treptat, la fiecare ore.

La setul de kilograme inutile și inițial, și după pierderea în greutate cauzează adesea nerespectarea modului de alimentare.

  1. 12 moduri de a vă menține pierderea în greutate - Pierdere În Greutate
  2. Problemele de luat în considerare în stabilirea unei definiții standard includ opinia experților, precedentele stabilite în studiile anterioare, sănătatea publică și aplicațiile clinice, comparabilitatea între dimensiunile corpului, eroarea de măsurare, fluctuațiile normale ale greutății și relevanța biologică.
  3. Pierde grasimi mentine greutatea. Ce este slăbitul din greutate?
  4. Modalități de a pierde în greutate sănătos și rapid
  5. Pierderea în greutate de shakeologie care alăptează
  6. Deschis pentru pierderea în greutate
  7. 5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Mai mult decât atât, atât "mestecați" permanenți, cât și mese rare, dar prea abundente. Este important să observați și să beți modul: Pentru fiecare kilogram de greutate pe zi, trebuie primiți 30 ml de apă sau ceai nesănătos. Este necesar să se mențină schimbul de substanțe și nu excesiv: mulți oameni cu dificultate disting foamea și setea.

cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi emp 180 pierdere în greutate tysons corner

Toate grupurile de produse trebuie să fie prezente în dietă: cereale, legume și fructe, produse lactate, grăsimi și proteine.

O excepție de la unele dintre ele duce la o lipsă de vitamine și minerale. Pentru a le obține, corpul trimite semnale despre foame, iar omul supraevaluat în mod inevitabil.

CELE 17 CELE MAI BUNE MODURI DE A MENȚINE PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -

La plimbare! Pierde în greutate fără antrenament, numai datorită restricțiilor în alimente destul de reale. Dar pentru a păstra greutatea, evitarea activității fizice este imposibilă. Există un principiu simplu: Pentru a nu fi pe deplin, ziua de care aveți nevoie pentru a face aproximativ zece mii de pași. Vorbim despre de obicei, de mers pe jos de uz casnic: la magazin, la muncă - totul este luat în considerare.

Din păcate, orașul modern, obișnuiți cu transportul public sau personal, atât de mult nu este tipic. Prin urmare, ele sunt recomandate pentru mersul pe jos - într-un ritm accelerat timp de aproximativ o oră și jumătate. Pentru a menține greutatea, trebuie să fie aranjate zilnic, dar puteți rupe în părți, spuneți o jumătate de oră.

La aceasta, de două ori pe săptămână trebuie să adăugați de minute de fitness. Orice clase sunt potrivite: antrenament cu gantere, dans, salt cu o frânghie, yoga, patinaj de role. Principalul lucru este că activitatea vă aduce plăcere. Dacă nu există bucurie, căutați un alt tip de fitness. Instruirea prin "Nu vreau" de a reduce motivația și de a face acest lucru să renunțe la efort pentru a menține greutatea. Pe scară! Dacă doriți să păstrați rezultatul realizat, luați și regula pentru a cântări în mod regulat.

Este necesar să o faceți o dată pe săptămână, una și aceeași zi și în același timp mai bine - dimineața. Există oameni care ajung în curge în fiecare zi. Acesta este un timp suplimentar de cheltuieli, în special pentru femei. Acestea au mici, în decurs de kilograme, fluctuațiile greutății corporale în timpul săptămânii și uneori - și zi pot fi asociate cu faza ciclului menstrual.

20+ Best Rețete pierdere in greutate images in | sănătate, diete, sănătate și fitness

O astfel de creștere nu este deloc o preocupare. Dar dacă creșterea creșterii este o tendință, vedeți în fiecare săptămână că este adăugat, trebuie să luați măsuri. Analizați dieta dvs. În primul rând, calculați rata de consum aici pentru o astfel de formulă: Pentru femei: 9.

De asemenea, este necesar să se țină seama de o nuanță importantă. Imaginați-vă că există două persoane cu o greutate, vârstă, sex.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Dar unul dintre ei cântărește atât de mult adult, iar celălalt a ajuns recent la o greutate corporală, pierde. În al doilea caz, este necesar să se reducă calorii pentru a menține greutatea.

Cât de mult - depinde de metoda de slăbire. Dacă ați așezat o dietă strictă, ați pierdut o mulțime de masă musculară, este necesar să reduceți mai mult calorii aproximativ kcal pe zi. Dacă hamul de câștig a fost treptat și fiziologic, este suficient să îl reduceți pentru kcal.

Citiți în rețelele sociale! Se pare că cea mai dificilă greutate pierdere este de a decide să ia o dietă și apoi să mențină un maxim de câteva săptămâni.