Obezitatea și somnul

Deprivarea somnului pentru pierderea în greutate

  • Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul.
  • Cu toate acestea, acum înțelegem că greutatea corporală este mai mult decât o simplă funcție a comportamentului.
  • Somnul si sanatatea
  • Legatura dintre somn si greutatea corporala
  • Pierde greutatea dar nu vă pierdeți mintea

Lifestyle Desi putina lume stie, unul dintre factorii esentiali pentru sanatate il reprezinta somnul - calitatea si cantitatea sunt ambele importante. Chiar si cei care vor sa slabeasca trebuie sa tina cont de faptul ca lipsa somnului impiedica pierderea in greutate si chiar poate duce la o acumulare de kilograme deoarece somnul are un rol important in reglarea apetitului si a glicemiei lipsa somnului afecteaza secretia hormonilor grelina si leptina, implicati in reglarea apetitului si satietatii.

Un somn regulat, de calitate buna, are un rol esential in functionarea creierului, starea de bine, sanatatea fizica, imunitate, performanta de zi cu zi si chiar siguranta foarte multe accidente de munca si de circulatie au loc din cauza lipsei somnului!

pierderea în greutate xm

In timpul somnului, in organism se desfasoara activitati fizice si mentale importante: corpul nostru se odihneste, isi conserva energia, scazand tensiunea, pulsul, frecventa respiratiei si temperatura corpului.

In tot acest timp creierul ramane activ - fixeaza amintirile, restaureaza informatiile uitate in timpul zilei si se ocupa de procesele legate de crestere. In plus, in timpul somnului are loc o curatare atat la nivelul creierului, cat si la nivelul intregului corp - sunt eliminate elementele toxice sau reziduale si se repara sau inlocuiesc celule si tesuturi.

kellogg toate tărâțele pentru pierderea în greutate

Daca aveti perioade mai lungi de timp in care somnul va este intrerupt sau nu dormiti suficient, procesele fizice si mentale vor fi afectate si creste riscul de a dezvolta probleme de sanatate pe termen lung. In cazul copiilor si adolescentilor lipsa somnului poate avea efect asupra sanatatii, cresterii, comportamentului si adaptarii sociale fata de colegi.

Cum să dormiți mai bine În timp ce fiecare program de scădere în greutate sau dietă are propria asumare nuanțată a procesului, elementele de bază sunt în general aceleași și implică reducerea caloriilor în timp ce crește exercițiile fizice. Dar majoritatea planurilor neglijează o variabilă cheie: somnul tău. Somnul și pierderea în greutate sunt conectate în anumite moduri surprinzătoare. Cu toate acestea, somnul este crucial pentru funcționarea sănătoasă a corpului și vă poate afecta hormonii, sănătatea intestinelor, procesul de depozitare a grăsimilor și chiar abilitățile dvs. Așadar, dacă urmați acest plan de dietă către un T și lovești în mod regulat în sala de sport, dar nu prioritizezi odihna de calitate, iată ce ar trebui să știi despre modul în care somnul sau lipsa acestuia îți poate afecta obiectivele de pierdere în greutate Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea?

Somnul neefectuat se acumuleaza si formeaza o datorie. Daca pierdeti cate 2 ore de somn pe noapte, dupa o sapatamana veti avea o datorie de 14 ore de somn.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Aceasta datorie nu se poate sterge decat prin efectuarea orelor lipsa de somn. Altfel, continuand in acelasi mod, puteti ajunge la deprivare de somn.

pierde greutăți cricketer

Efectul negativ al lipsei de somn poate fi imediat, atunci cand, de exemplu, aveti un accident deoarece viteza de reactie este mai mica, sau pe termen lung, caz in care apar diferite probleme cronice de sanatate. Pentru a corecta lipsa de somn aveti nevoie de minim 2 nopti succesive in care sa dormiti bine cel putin 7,5 ore Consecintele lipsei somnului somnolenta excesiva in timpul zilei, oboseala si letargie dureri de cap dimineata memorie slaba si dificultati de concentrare crestere in greutate - apetit crescut datorat dezechilibrului hormonal si mai multe ore de veghe in care se mananca mai mult depresie si anxietate probleme cronice de sanatate precum obezitatea, diabetul, bolile cardiovasculare cresterea riscului de a forma dependenta fata de alcool sau droguri risc crescut de accidente de circulatie sau deprivarea somnului pentru pierderea în greutate munca probleme de relationare De cat somn avem nevoie?

Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului. Sa mancati mai putin si sa va miscati mai mult nu este intotdeauna suficient, spun oamenii de stiinta, dintr-un motiv simplu din pricina efortului de a face fata responsabilitatilor zilnice, programului de la serviciu si sesiunilor de sport, este posibil sa nu aveti suficient timp pentru odihna. Somnul insuficient mai putin de 7 ore pe noapte poate diminua efectele unei diete echilibrate, crescand apetitul alimentar si afectand nivelul energetic al organismului, necesar pentru depunerea efortului fizic. Somnul si celulele de grasime Sus Dupa o noapte de somn insuficient sau de proasta calitate, se instaleaza starile de epuizareconfuzie si irascibilitate.

Daca nu reusiti singuri, apelati la un medic sau specialist in domeniul sanatatii, pentru a identifica factorii care va perturba somnul si a trata problemele existente. Neglijarea acestui aspect poate duce la aparitia unor probleme de sanatate serioase.

arde biochimie de grăsime

Distribuie postarea:.