Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!

Am pierdut greutatea când dorm

Cine nu incearca sa se bucure de cateva minute in plus de somn dimineata, inainte de a merge la serviciu si a face fata unei noi zile istovitoare?

am pierdut greutatea când dorm

Din pacate, programele incarcate, familia si casa fac timpul sa intre la apa, si de multe ori ajungem sa ne multumim cu ore de somn pe noapte. Bineinteles ca acest lucru ne ne ajuta deloc nici metabolismul, nici starea de spirit de a doua zi, dar nici forta fizica si lipsa de vlaga caracteristice unui somn prea scurt nu sunt altceva decat rezultatele unei privari de somn.

Oamenii de stiinta au descoperit recent ca privarea de somn poate pune reale piedici in calea celor care tin diete si incearca sa scape de grasimile nedorite. Descoperirile acestui studiu restrans au fost publicate in Analele Medicinei Interne din SUA si arata ca obiceiurile privind somnul joaca un rol esential in reglarea greutatii corporale.

Câte calorii arzi când dormi. Iată cât poți să slăbești în somn

Studiile sugereaza ca cei scaune xtend burning fat se supun unui embargo al curelor de slabire trebuie sa se asigure mai intai ca beneficiaza de suficienta odihna in fiecare noapte.

Studiul a fost realizat pe un numar restrans de persoane, respectiv, zece barbati si am pierdut greutatea când dorm care au locuit efectiv intr-un laborator al somnului in doua perioade diferite a cate doua saptamani.

Pe durata ambelor perioade analizate, li s-a impus acelasi regim calric restrictiv. In prima faza a cercetarii, subiectii au dormit 8.

  1. Germană dr fat burning tonic
  2. Reduslim tablete

Totusi, in timpul perioadelor in care au dormit mai putin, au pierdut mai mult tesut muscular, si nu tesut adipos. Atunci cand subiectii au dormit 8.

Leo de la Rosiori \u0026 Ork. TURNENII - La o margine de sat \u0026 Ai prieteni cand le dai - LIVE 2019

Cand au dormit cate 5. Cu alte cuvinte, subiectii acestui studiu au slabit in medie acelasi numar de kilograme, dar "compozitia" a fost diferita. Daca cei care au dormit mai mult au dat jos tesut adipos, cei care au fost privati de somn au scapat de muschi si alte tesuturi non-adipoase.

DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi

Pe de alta parte, cei care tin diete isi reduc si tesuturile musculare intr-o anumita masura, dar bineinteles ca e de preferat ca acestea sa fie inclocuite cu cele adipoase. Se pare ca somnul insuficient ar putea avea o legatura directa cu scaderea in greutate, mai exact cu acea "compozitie" a tesuturilor care isi reduc din masa si dimensiuni odata cu dietele de succes. In alta ordine de idei, studiul acesta isi are limitele sale, cum, ar fi numarul extrem de redus de participanti sau subiecti si termenul scurt pentru care a fost realziat, astfel ca o continuare a acestuia, urmata de o cercetare mai amanuntita este imperioasa pentru a stabili cum anume influenteaza privarea de somn compozitia corporala a celor care tin diete odata pierde greutatea ce este trecerea timpului.

O alta problema ar fi chiar locatia studiului, si anume acel laborator al somnului in care s-a desfasurat "experimentul", si diferenta dintre aceasta locatie si viata reala.

Cu toate aceste neajunsuri, studiul se poate alatura unei categorii de studii destinate legaturii dintre obiceiurile de somn si pierderea in greutate. Un numar impresionant de studii anterioare au aratat faptul ca cei care dorm mai putin de 6 ore pe noapte sunt predispusi sa aiba o greutate mai mare sau sa se ingrase mai repede in comparatie cu cei care dorm mai mult de 6 ore pe noapte.

26 de lucruri de făcut înainte de somn pentru a slăbi

Totusi, nici acele studii nu dovedesc faptul ca diferentele de somn sunt motivul principal pentru care subiectii au greutati diferite. Unele studii facute in laborator au aratat ca un somn insificient ca durata poate sa modifice nivelul asa-numitilor "hormoni ai foamei". Revenind la studiul initial, cercetatorii au decoperit ca subiectii au raportat senzatii mai accentuate de foame in timpul zilei, in timpul perioadei cu restrictii de somn, chiar daca au consumat acelasi numar de calorii pe parcursul celor doua perioade analizate.

Cu alte cuvinte, acest studiu sugereaza ca daca esti adeptul unei diete restrictive din punct de vedere caloric, vei avea sanse mai mari sa reusesti daca dormi mai mult de 6 ore pe noapte.

VREI SA SLABESTI? DORMI MAI MULT!

Cat de mult somn e necesar e o discutie de ordin subiectiv. Trebuie alocata o atentie suplimentara obiceiurilor de mancat, dormit si activitatilor fizice in general pentru a gasi un tipar de somn potrivit fiecaruia.

am pierdut greutatea când dorm

Explicatia pur teoretica a cercetatorilor responsabili de acest studiu sugereaza ca atunci cand o persoana este privata de somn, creierul acesteia va "petrece" orele in care persoana nu doarme crescand nivelul de glucoza din creier si din alte parti ale sistemului nervos si va face rost de "combustibilul" suplimentar necesar din tesuturile musculare.

Voteaza articolul Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.

Somnul "ucide" kilogramele!

Acest articol a fost vizualizat de ori. Cum scapi de dependenta de zahar? Sigur, el nu conduce la aceleasi dependente ca aceste dorguri de mare risc, insa cu totii avem perioade cand ne confruntam cu pofte coplesitoare de zahar si, efectiv, consumam orice contine zahar pentru a ne potoli aceasta pofta de dulce.

am pierdut greutatea când dorm

In acest clip vei afla care sunt solutiile ca sa scapi de dependenta de zahar! Ce tip de sport te ajuta sa slabesti?

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Aceasta te va ajuta sa mentii un ritm bun al pierderii kilogramelor de grasime, in special cea viscerala, iti va permite o restrictie calorica mai relaxata si va veni cu am pierdut greutatea când dorm multime de beneficii aditionale privind starea de sanatate. Problemele digestive la sportivi 1 Iunie Problemele gastro-intestinale sunt foarte frecvente în rândul sportivilor, mai ales în cazul celor de anduranță.

In acest clip am analizat cauzele acestor probleme digestive si am propus o serie de solutii. Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.