Cele mai bune 18 exerciții de podea pentru a pierde rapid în greutate acasă

Fast mod de a pierde grăsimea toracică, Cum de a elimina grăsime burtă

Exerciții Cele mai bune 18 exerciții de podea pentru a pierde rapid în greutate acasă A avea un corp perfect tonifiat este un vis devenit realitate! Dar odată cu programul încărcat, toată lumea are aceste zile, mersul la o sală de gimnastică poate fi o fast mod de a pierde grăsimea toracică de cap și cumpărarea de echipamente costisitoare. Ce se întâmplă dacă există o modalitate rentabilă de a slăbi?

Exercițiile de podea sunt o modalitate excelentă de a rămâne în formă. Exercițiile de podea tonifică diferite secțiuni ale corpului, oferindu-vă un aspect fascinant.

Diversi experți în fitness au sugerat că acestea sunt bune pentru abdomenul și coapsele interioare. Explorează acest articol pentru o idee de bază despre exercițiile de podea pentru a pierde în greutate.

Ce sunt exercițiile pe podea? Uneori uităm de frumusețea și eficacitatea lucrurilor simple din viață. Exercițiile de podea pe un covor de podea sunt unul dintre acele lucruri simple care nu necesită echipament de înaltă tehnologie.

Dacă încorporezi rutine de pardoseală în rutina ta de a construi mușchi semnificativi în corpul tău, cum ar fi forța de bază, rezistența musculară și flexibilitatea, acest lucru ajută la arderea grăsimilor și la forma generală a corpului tău. Tipuri de exerciții de podea: Exercițiile de podea implică o mulțime de mușchi din corpul nostru. Multe sarcini includ sau vizează o anumită parte a corpului.

  • Cum să pierdeți piciorul și grăsimea de vițel
  • Cum să pierzi grăsimea toracică - Obține rezultate cu exerciții; Diet TestoGen
  • Toate dulciurile bomboane, ciocolată etc.
  • Pagina principala Cum să pierzi grăsimea toracică și să creezi un piept bine definit Unul dintre cele mai bune lucruri despre intrarea în formă este faptul că îți poți scoate pieptul în vrac.
  • Cele mai bune 18 exerciții de podea pentru a pierde rapid în greutate acasă - Exerciții
  • Sehen Goldfüchse - Kostenlos Online de
  • L pierderea de grăsime tirozină
  • Pierderea în greutate sbm

Lunges este o întindere comună care avantajează mușchii picioarelor. O sesiune de antrenament abdominală omniprezentă folosind podeaua este tipică.

Cum sa pierzi grasimea din burta unui barbat si a unei femei

Crunch este unul dintre acele exerciții de reducere a grăsimilor. Abilitatea de bază este consolidată în unele exerciții de podea fără a implica niciun grup muscular. Exercițiile statice de podea sunt o parte esențială a acestor rutine de podea, ceea ce înseamnă că mișcarea corpului este foarte redusă. Plank este cel mai bun exemplu de exerciții de podea.

Avantajele exercițiilor la etaj: Exercițiile de podea îmbunătățesc procesul de digestie și sporesc controlul vezicii urinare. Reduce riscul de prolaps de organe. Antrenamentele pe podea ajută femeile să-și revină mai bine și mai rapid după livrare.

fast mod de a pierde grăsimea toracică arde 1 kilogram de grăsime pe zi

Recuperarea după operație este ușoară cu aceste exerciții. Pierderea în greutate conferă încredere și îmbunătățește calitatea vieții. Antrenamente bune pe podea pentru începători: Aici am înrolat 18 exerciții simple și ușoare de fast mod de a pierde grăsimea toracică pentru a slăbi rapid acasă.

  • Cum să pierzi grăsimea subțire la domiciliu
  • Cum sa pierzi grasimea din burta unui barbat si a unei femei - Preparate June
  • Adăugați un antrenament zilnic Alegerea de a pierde 10 kilograme este un obiectiv rezonabil dacă vă angajați pe deplin la schimbări în obiceiurile dvs.
  • Scoateți grăsimea din coaste.
  • CEL MAI RAPID MOD DE A PIERDE 35 DE KILOGRAME - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  • Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni 1 lună pentru a pierde grăsimea din burtă
  • Saruta arde grasime
  • Cum pot să pierd greutatea fără voință

Să aruncăm o privire asupra lor. Kness To Chest: Șoldurile și mușchii spatelui inferior coloana lombară sunt cei mai afectați cu întinderea de la genunchi la piept.

De asemenea, ameliorează presiunea asupra nervilor spinali. Ajută la pierderea grăsimii din jurul burții și a coapselor.

Cele mai bune 18 exerciții de podea pentru a pierde rapid în greutate acasă

Cum se face: Intinde-te drept pe spate cu mainile de ambele parti. Acum pliați încet genunchii până la piept și țineți-i cu mâinile. Țineți-le acolo timp de 10 secunde și apoi aduceți-vă picioarele înapoi în poziția inițială. Repetați același proces de 10 până la 15 ori pentru pierderea eficientă de grăsime.

20 de alimente care ard grăsimea

Bicicletă: Crunch-ul bicicletei este un mod excelent de a vă activa mușchii rectali și abdominali superiori. Acești mușchi sunt tonifiați și ajută la arderea grăsimilor.

Cum se face: Așezați-vă plat pe podea, cu spatele apăsat la sol. Așezați mâna în partea din spate a capului și aduceți genunchii spre piept, ridicând omoplații de pe sol.

Faceți un unghi de 45 de grade față de sol, îndreptându-vă piciorul drept. Întoarceți partea superioară a corpului spre stânga, mișcându-vă cotul drept spre genunchiul stâng. Asigurați-vă că coatele și cutia toracică se mișcă. Repetați aceeași mișcare schimbând laturile pentru a finaliza o repetare. Încercați să faceți trei seturi cu 20 de repetări.

Avertizare Deși poate fi tentant să recurgi la tactici drastice pentru a pierde rapid 35 de kilograme, pierderea rapidă în greutate este periculoasă pentru sănătatea ta. Rețeaua de informații despre controlul greutății precizează că pierderea în greutate prea rapidă poate duce la calculi biliari și că greutatea este adesea recuperată rapid. Ei favorizează pierderea în greutate treptată în proporție de cel mult 2 kilograme pe săptămână.

Crab Toe Touch: Atingerea degetelor de la picioarele crabului se concentrează în principal pe partea inferioară a spatelui și abdominale. Mușchii secundari care sunt afectați sunt glutei, ischișorii și mușchii umerilor.

Goldfüchse (de)

Astfel, acest exercițiu reduce foarte mult grăsimile din zonele afectate. Cum se face: Așezați-vă pe covor îndoindu-vă genunchii, așezați picioarele împreună și așezați-vă mâinile chiar în spatele vostru. Ubqari pierdere în greutate totkay piciorul drept, extindeți-l înainte lovind și atingeți piciorul drept cu mâna stângă. Acum așezați piciorul drept pe covor, dați piciorul stâng înainte și atingeți piciorul stâng cu mâna dreaptă.

fast mod de a pierde grăsimea toracică cea mai sigură pierdere în greutate rapidă

Repetați procesul de 10 până la 15 ori pentru a pierde grăsime. Plimbare cu aligatorul: Dacă doriți să aveți un antrenament corporal total care să vă îmbunătățească rezistența, atunci plimbarea cu aligatorul este antrenamentul pentru dvs. Brațele, picioarele, umerii și miezul sunt întărite. Pentru a obține beneficii maxime, mențineți mișcările lente și controlate. Cum se face: Puneți-vă într-o poziție de presare, cu lățimea umărului între picioare și brațe.

Coborâți încet corpul până când trunchiul vă scade la fel de jos. Începeți să mergeți mișcând un genunchi în sus spre coate, alături de mișcarea brațului opus și a piciorului înainte. Repetați procesul de 15 ori. Câine de pasăre: Un exercițiu de câine de pasăre vă îmbunătățește stabilitatea și activitatea de bază simplă.

De asemenea, ajută la obținerea unei coloane vertebrale neutre și ameliorează durerile lombare.

fast mod de a pierde grăsimea toracică pierderea în greutate a nou născuților

Ajută la pierderea grăsimilor din șolduri și mușchii spatelui prin întărirea acestora. Cum se face: Coborâți pe toate patru, brațele și genunchii drepți și palmele orientate în jos.

fast mod de a pierde grăsimea toracică slabesti cu zeama de varza murata

Ridicați mâna dreaptă și piciorul stâng, menținându-le drepte. Țineți șoldurile pătrate și păstrați-vă picioarele și mâinile doar atât cât vă permite corpul. Țineți-vă câteva secunde și reveniți la poziția cu patru paturi. Pe parcursul întregului exercițiu, menține-ți abdomenele angajate. Fă-o de 10 până la 15 ori cu fiecare picior, continuă să alternezi între picioare. Exercițiu Cobra de podea: Exercițiul de cobra pe podea este cel mai bun mod de a întări mușchii dintre omoplați.

Întinderile din această poziție provoacă pierderea de grăsime în zona abdominală; cu alte cuvinte, grăsimea de pe burtă.