Disconfort traverse

Modalități de a slăbi gleznele

Fitness Când am început să ridic greutăți, am intrat în sala de forță ca dansatoare de balet de 16 ani, cu multă flexie plantară vârfuri ascuțite și zero dorsiflexie abilitate de flexare.

modalități de a slăbi gleznele slabeste de acasa

Dacă acest lucru a fost grozav pentru execuția piruetelor, a devenit problematic când a venit vorba de executat genuflexiuni. Deși majoritatea oamenilor consideră mobilitatea șoldului și a mușchilor femurali ca fiind de importanță capitală pentru genuflexiuni corecte și pentru mecanica îndreptărilor, dacă îți lipsește mobilitatea gleznei, îți scurtează potențialul de adâncime și determină torso-ul să se aplece înainte, ceea ce suprasolicită spatele inferior și crește efortul necesar pentru a ridica.

2. Sfoară de sărituri

Forța poate stagna și chiar să scadă cu timpul, dacă nu avem grijă de mobilitatea gleznei. Aceste cinci exerciții sunt gândite pentru a îmbunătăți mobilitatea generală a gleznei, și sunt divizate în mișcări pre- și postantrenament: Preantrenament, țintești să mobilizezi gleznele și gambele în toate direcțiile și să îmbunătățești coordonarea cu ABC-urile gleznei, precum și o fandare adâncă de întindere, pentru mobilizarea gambelor și a tendonului lui Ahile.

Preveniți alte leziuni în primele 72 de ore 1 Protejați-vă glezna. În primele 72 de ore de rănire, va trebui să vă protejați cât mai mult glezna pentru a reduce probabilitatea de agravare a situației. Dacă aveți o bretonă sau o atelă disponibilă, utilizați-o pentru a opri glezna. Puteți căuta, de asemenea, wikiHow pentru a găsi articole despre cum să construiți un cue pentru tine. După 72 de ore, puteți începe reabilitarea gleznei a se vedea Metoda 2.

Postantrenament, vei face trei întinderi statice pentru tibii, gambe și fascia plantară, pentru a îmbunătăți modalități de a slăbi gleznele mișcării, pentru a reduce durerile musculare postantrenament și pentru a-ți menține mușchii lungi, mobili și sănătoși. Notă: Pentru a te bucura de toate beneficiile acestor exerciții, încearcă să le faci desculță.

  • Traumatolog ortoped, Umflarea picioarelor în gleznă și picior Membrele inferioare sunt supuse unui stres crescut zilnic, efectuează mii de mișcări și poartă greutatea corporală pe distanțe considerabile - toate acestea nu pot decât să afecteze starea picioarelor.
  • No Comments Pentru multe dintre noi, umflarea picioarelor este o problemă.
  • Neil Gaiman a avut o regulă pentru adaptarea Good Omens: a-l face fericit pe Terry Pratchett Scapă-te de cankle pentru bine cu aceste 7 metode Majoritatea oamenilor ar fi mințit dacă ar spune că au găsit glezne grele un atu atractiv.
  • Scapă-te de cankle pentru bine cu aceste 7 metode - Sănătate Și Fitness | Iunie
  • Ce mănânci ca să slăbeşti la fund şi la picioare Tehnica genuflexiunilor 5 exerciții pentru picioare și abdomen care te vor ajuta să slăbești Video — voluntarii.
  • Cum să pierzi brațul de grăsime și backfat
  • 5 exercitii de stretching esentiale pentru glezne - Articole Blog
  • Glezna umflată și durere: cauze, metode de tratament, recenzii - Hips -

Acest lucru permite o întindere mai profundă și o amplitudine a mișcării mai mare decât ai putea obține încălțată. Desenează ABC-ul lent și intenționat cu fiecare picior, litere mici sau mari, cursive sau toate cele de mai sus.

modalități de a slăbi gleznele puteți pierde cm dar nu greutate

Coboară genunchiul drept pe sol și lasă-ți trunchiul pe coapsa stângă. Pune mâinile de o parte și de cealaltă a tălpii stângi, sau prinde talpa sub degete.

modalități de a slăbi gleznele matcha pierderea de grăsime

Ține talpa stângă pe podea în timp ce te apleci cu torso-ul spre coapsa stângă și apasă ușor înainte genunchiul stâng. Menține poziția 30 de secunde, fă pauză, apoi repetă. În runda următoare, încearcă să-ți apeși greutatea în degetul mare de la picior timp de 15 secunde, apoi în degetul mic 15 secunde.

modalități de a slăbi gleznele pierderea în greutate veg mese

Menține o presiune constantă în toate cele cinci degete în timp ce apeși șoldurile înainte, pentru a obține o întindere profundă a gambei. Menține 30 de secunde, apoi eliberează tensiunea.

Repetă de două-trei ori. Du mâinile în spate și ridică trunchiul până ce simți o întindere în tibie, apoi menține un minut.

  • На девушке был такой же, как на немце, белый махровый халат с поясом, свободно лежащим на ее широких бедрах, распахнутый ворот открывал загорелую ложбинку между грудями.
  • Предмет материализовался как бы ниоткуда, он вылетел из кабинки и ударил убийцу в грудь, из-за чего тот выстрелил раньше времени.
  • Один из прямоугольников вдруг закрыла чья-то тень.
  • 3 moduri de a întări glezna după o distorsiune
  • Этой своей мнимой перепиской Танкадо мог убедить Стратмора в чем угодно.
  • Pierde greutatea rapidă când este însărcinată

Dacă ești mai flexibilă, pune mâinile în spate și lasă-te ușor pe spate, permițând genunchilor să se ridice de pe sol și menține 20 de secunde ilustrat. Revino în patru labe pentru a te odihni puțin, apoi mai repetă de două ori.

modalități de a slăbi gleznele fata mare pierde in greutate

Trage degetele înăuntru, apoi du mâinile în spate astfel încât să stai pe călcâie. Dacă ești flexibilă sau dorești o întindere mai profundă, ridică trunchiul drept și pune mâinile pe șolduri sau în poală ilustrat.

modalități de a slăbi gleznele trebuie doar să pierzi grăsimea buric

Menține un minut. Spune-le si celorlalti!

No Comments Iti pui un picior pe un scaun iar cu celalalt te ridici pe varf de ori daca poti de mai multe ori e pefect. Inversezi picioarele si procedezi la fel. Fa acelasi lucru cu gleznele departate si degetele de la picioare apropiate f La sfarsit, repeta exercitiul cu gleznele alaturate de inca de ori. Multe exercitii pentru gambe necesita depunerea unui efort suplimentar, ceea ce.

Distribuie pe Comentarii Ai deja un cont? Intra in cont Adauga un comentariu Trebuie sa te autentifici pentru a adauga un comentariu, sau un raspuns.

Adauga comentariu.

De ce unele femei au gambe subtiri, in vreme ce altele nu?