Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Pierde grăsimea complet

Avertizare Grăsimea se găsește în multe locuri ale corpului, în jurul șoldurilor și coapselor, taliei sau pe multe alte părți ale corpului. Cu toate acestea, există pierde grăsimea complet tipuri de grăsime corporală, care sunt grăsimi subcutanate și grăsimi viscerale. Grăsimea subcutanată este stratul de grăsime situat chiar sub piele și, de obicei, nu vă afectează sănătatea. Grăsimea viscerală, pe de altă parte, este grăsimea care se găsește în și în jurul diferitelor organe din corp, în special în abdomen.

Grăsimea viscerală înconjoară stomacul, ficatul și intestinele și este foarte nesănătoasă.

74 kg pierde in greutate

Grăsimea viscerală, prin metabolism, produce substanțe nocive pentru organism. De asemenea, a fost legată de rezistența la insulină care duce la diabet de tip IIatac de cord, accident vascular cerebral, tensiune arterială crescută și mai multe tipuri de cancer cum ar fi cancerul de sân și de colon. Acest lucru este periculos, dar grăsimea viscerală poate fi totuși controlată și redusă prin modificări ale dietei și stilului de viață. Pași Metoda 1 din 3: Schimbarea obiceiurilor alimentare Țineți evidența grăsimii totale.

Un conținut ridicat de grăsimi poate crește riscul de creștere în pierde grăsimea complet sau de aport de grăsime viscerală. Elimină complet grăsimile trans. Grăsimile trans sunt grăsimi artificiale și s-a demonstrat că întăresc arterele și cresc grăsimea viscerală. În timp ce grăsimile saturate nu au aceleași efecte pierde grăsimea complet asupra sănătății ca grăsimile trans, este mai bine să mențineți aportul de grăsimi saturate până la nivelul adecvat.

În general, ar trebui să limitați aportul de grăsimi saturate la g pe zi pe baza unei diete de de calorii. Consumul de grăsimi este benefic pentru sănătatea inimii. În plus față de urmărirea aportului total de grăsimi, trebuie să consumați și grăsimi care îmbunătățesc sănătatea inimii și susțin pierderea de grăsime viscerală. Anumite tipuri de grăsimi, cum ar fi acizii grași mononesaturați MUFAs-au dovedit a ajuta la reducerea grăsimilor viscerale. MUFA-urile se găsesc în alimente precum: ulei de măsline, ulei de canola, ulei de arahide și ulei de susan.

În plus, MUFA se găsește și în avocado și nuci. Incorporați porții de alimente sănătoase, bogate în grăsimi, în masa zilnică. Limitați aportul de carbohidrați.

Cercetările arată că o dietă săracă în carbohidrați este o modalitate eficientă de a pierde grăsimea pierde grăsimea complet. Prin urmare, ar trebui să reduceți cantitatea de carbohidrați din dieta dvs. Alimentele bogate în carbohidrați includ: pâine, orez, paste, prăjituri, tortilla, covrigi, dulciuri și băuturi cu zahăr.

Este mai greu pentru a obține de grăsime sau de a pierde in greutate Pierde grăsime la mijloc Este mai greu pentru a obține de grăsime sau de a pierde in greutate author by Coyote Cel mai bun produs de greutate pierdere suplimentele de revizuire: Oamenii discuta doar cât de greu a pierde in greutate este care este demoralizator totuși să presupunem că am informat este un mijloc de a face grăsime de ardere fără griji precum și a obține rezultatele dorite mult mai rapid. Printre moduri de a pierde in greutate burtă există exerciții aerobice. Sa stiti ca nu este chiar asa — nu puteti obtine rezultate care sa va Aceste capsule favorizeaza arderea mai rapida a grasimilor si Grasimea arsa de aceste capsule este transformata in energie. De asemenea, am văzut de fapt, persoanele care au un timp de greu pentru a obține kilogramele.

Ar trebui să vă limitați consumul de alimente la maximum porții pe zi. Alimentele precum laptele de origine animală, fructele și legumele cu amidon conțin carbohidrați, dar sunt, de asemenea, bogate în alți nutrienți benefici, cum ar fi proteine, fibre, vitamine și minerale.

Costul metabolic

Reduceți la minimum aportul de carbohidrați din dulciuri și băuturi cu zahăr. Obțineți suficientă fibră în fiecare zi.

Cercetările arată că persoanele care obțin suficiente fibre în fiecare pierde grăsimea complet au o cantitate mai mică de grăsime viscerală și este mai ușor să pierzi grăsime viscerală. Femeile ar trebui să primească 25 de grame de fibre, iar bărbații ar trebui să primească 38 de grame de fibre pe zi.

În plus față de alimentele cu nuci, cum ar fi pâinea, orezul sau quinoa, puteți obține surse semnificative de fibre din fructe și legume. Fructele cu un conținut ridicat de fibre includ mere, mure, zmeură roșie și pere. Legume bogate în fibre, precum leguminoase, anghinare, spanac spanacbroccoli și varză. Țineți evidența caloriilor totale.

Quickest way to lose belly fat in 30 days - lose weight fast - No Strict Diet No Workout

O dietă săracă în calorii și moderată în calorii va ajuta la susținerea pierderii de grăsime viscerală. În general, bărbații ar trebui să consume aproximativ de calorii pe zi, femeile ar trebui să consume aproximativ de calorii pe zi. Caloriile totale pe persoană pot varia, în funcție de capacitatea metabolică, masa musculară, sex, vârstă și nivelul de activitate.

Rețineți că o dietă cu conținut scăzut de calorii va avea un efect foarte mic asupra grăsimilor viscerale.

Antrenament complet (Partea a III-a) Pierde grăsimea; Mai puternic decât fierul

Cu toate acestea, atunci când este combinat cu exerciții fizice, o dietă cu conținut scăzut de calorii și pierde grăsimea complet în carbohidrați este cea mai bună pentru reducerea grăsimilor viscerale.

Exercițiile cardiovasculare sunt una dintre cele mai eficiente metode de a pierde grăsimea viscerală.

Desigur, în schimb, puteți adăuga un al treilea circuit cu greutăți și o altă zi de pregătire fizică generală. Dacă doriți să vă antrenați de 5 ori pe săptămână, faceți 3 circuite cu greutăți și 2 circuite de pregătire fizică generală GPP. Respectați aceste principii și veți arde grăsimile ridicându-vă atletismul mai repede decât oricând. Intrebari si raspunsuri Cere: Mă întrebam care este părerea ta despre suplimentele pentru arderea grăsimilor atunci când te antrenezi și mănânci corect.

Ar trebui să faceți de minute sau 2,5 ore de exerciții aerobice de intensitate moderată pe săptămână pentru a ajuta la pierderea grăsimii viscerale. Activitățile aerobice includ exerciții precum: mers pe jos, jogging, înot, ciclism sau drumeții. Exercițiile fizice timp de peste de minute pe săptămână, conform recomandărilor, vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de pierdere a grăsimii viscerale mai repede.

Combinați exerciții de antrenament de forță. Ridicarea greutăților și antrenamentul de rezistență sunt, de asemenea, o parte importantă a rutinei de antrenament.

cât de mult mile pentru a pierde în greutate

Puneți deoparte zile pe săptămână pentru exerciții de antrenament de forță. Antrenamentul de forță include activități precum: ridicarea greutăților, efectuarea de Pilates sau exerciții musculare, cum ar fi flotări sau abdominale.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

Rețineți că Spot Training antrenament pentru a pierde grăsime într-o anumită locație nu îndepărtează grăsimea viscerală. Pentru a pierde grăsimi, dieta și cardio sunt cel mai important factor.

Cu toate acestea, cu cât construiți mai mult mușchi prin antrenamentul de forță, cu atât veți arde mai multe calorii. Faceți multe exerciții diferite. Încercați o varietate poate pierderea în greutate ajută fibrilația atrială exerciții pentru a le face mai plăcute și mai motivate. În plus, efectuarea multor exerciții diferite va ajuta la evitarea antrenamentului excesiv sau a suprautilizării unui anumit grup muscular.

Account Options

Dacă nu aveți chef să vă antrenați la sală, încercați cursuri de dans sau un grup sportiv. Când vă simțiți entuziasmați, va fi mai ușor să continuați practica. Încercați să încorporați câteva activități în aer liber, precum drumeții, caiac sau ciclism. Păstrați întotdeauna ultimul obiectiv în minte pentru a rămâne motivați să rămâneți cu rutina de exerciții. Du-te devreme la culcare. Adulții ar trebui să doarmă cel puțin ore în fiecare noapte.

Somnul este esențial pentru sănătatea generală. Cercetările arată că persoanele care dorm mai puțin de 6 ore pe noapte au grăsimi viscerale mai mari.

Cel mai bine este să te culci devreme pentru a dormi bine. Opriți toate dispozitivele electronice, cum ar fi televizoarele, telefoanele mobile și computerele, cu cel puțin 30 de minute înainte de culcare.

pierdere în greutate labrador retriever

Opriți toate luminile din cameră înainte de a merge la culcare. Chiar și o cantitate mică de lumină poate perturba somnul.

corp subțire como usar

Renunță la fumat și alcool. Fumatul și consumul de alcool cresc ambele grăsimi viscerale în organism. Prin urmare, ar trebui să renunțați la fumat și să nu beți alcool pentru a ajuta la reducerea grăsimilor viscerale, contribuind în același timp la slăbire și la îmbunătățirea stării generale de sănătate.