Cum sa pierdeti in greutate definitiv

Mișcarea intestinului vă ajută să pierdeți în greutate

Alimente de ales Capacitatea pectinei de a îngroșa gemurile și jeleurile reprezintă aceeași calitate responsabilă pentru beneficiile sale pentru sănătate. După ce intră în stomac, formează o masă gelatinoasă care poate susține pierderea în greutate, creând o senzație de plenitudine. Deoarece pectina provine din fructe și legume, puteți, de asemenea, crește aportul de pectină în timp ce consumați alimente cu conținut scăzut de calorii și alimente bogate în nutrienți. Caracteristicile pectinei Potențialul pectinei de a influența pierderea în greutate vine din faptul că este o fibră solubilă.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Ciclul menstrual sau perioada este un ciclu hormonal lunar care ajută o femeie să se pregătească pentru sarcină. Începe de la pubertatea unei femei și se termină atunci când corpul tău lovește menopauza 1. În timpul menstruației, vă puteți îngrășa. Acest lucru variază de la 2 la 5 kilograme, care de obicei dispare după câteva zile de sângerare. Este unul dintre simptomele sindromului premenstrual PMS. Sindromul premenstrual nu este altceva decât o combinație de simptome fizice și emoționale care apar după etapa ovulației din cauza unei scăderi bruște a nivelului de estrogen și progesteron.

13 Cele mai bune curele de slăbire pentru pierderea în greutate

Aceste simptome se diminuează odată ce vă atingeți perioadele și nivelurile hormonale au început să crească 2. Sunteți PMSing și obraznic, iar cântarul a dat vești proaste. Ce frustrant! Este ca și cum universul conspira eco subțire czy naprawde dziala ta.

Ei bine, nu ești singur. Creșterea în greutate în timpul perioadelor este obișnuită și multe femei se luptă să slăbească kilogramele în plus. Dar dacă știi câteva trucuri, este de fapt foarte simplu și ușor să scapi de flacon.

Activitate fizica

Care sunt acele trucuri? Citiți această postare pentru toate răspunsurile și pregătiți-vă pentru următorul ciclu și ciclurile viitoare. Glisati in sus! Retenție de apă Retenția de apă este unul dintre principalele motive pentru creșterea în greutate în timpul perioadelor. Acest lucru apare în principal din cauza fluctuațiilor hormonale din timpul ciclului menstrual. După ovulație, nivelul progesteronului și al estrogenilor scade, ceea ce este un semn că trebuie să urmezi perioada următoare.

1. Știi că trebuie să slăbești

Acești doi hormoni reglează echilibrul apei din corpul dumneavoastră. Când mișcarea intestinului vă ajută să pierdeți în greutate lucru este în intervalul inferior, lichidele tisulare se acumulează și începeți să vă simțiți greoi și plin și să câștigați în greutate 3.

renunțați la pierderea în greutate cafeină cnn pierdere în greutate cornell student

Puteți simți retenție de apă sau greutate în sân sau stomac sau puteți observa o mică umflare la nivelul extremităților. Acest lucru crește greutatea apei, dar nu înseamnă că procentul de grăsime corporală a crescut.

1 săptămână pierderea de grăsime corporală pierderea în greutate oxid de azot

Digestie tulburată Hormonii sunt principalii vinovați aici. Echilibrul hormonal necorespunzător încetinește mișcarea peristaltică a intestinului și afectează procesul de digestie.

pierdere în greutate simulator de formă ovăzul poate arde grăsime

Uneori, hormonii estrogeni și progesteron fluctuați cresc retenția de gaze în stomac, provocând balonare sau distensie.

Este posibil să aveți crampe stomacale înainte și în timpul perioadei, din cauza secreției de prostaglandine, substanțe chimice asemănătoare hormonilor care inițiază contracția uterului. Studiile au arătat că aceste simptome au crescut sensibilitatea rectală în rândul pacienților cu IBS și au simțit-o destul de des în timpul perioadelor lor 4.

Omiteți antrenamentele Majoritatea femeilor au tendința de a omite antrenamentele când au menstruație. Acest lucru se întâmplă pentru că atunci când ești în faza de sângerare și nu te simți cel mai bine, creierul și corpul tău devin leneși și leneși.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Deci, fie săriți complet sesiunile de antrenament, fie le derulați fără a depune eforturi reale. Drept urmare, câștigi în greutate apa și începi să depozitezi grăsimi deoarece nu poți opri consumul excesiv. În loc să omiteți complet regimul de exerciții, este mai bine să practicați câteva exerciții de respirație și posturi ușoare de yoga pentru a furniza corect oxigen către mușchii dvs.

Cele mai bune 13 curele de slăbire pentru slăbit în 2020

Consultați întotdeauna un expert în fitness și nu practicați singuri. Probleme intestinale Majoritatea femeilor au probleme intestinale, cum ar fi constipație, indigestie și balonare atunci când sunt pe perioada lor. Niveluri ridicate de progesteron cu doar câteva zile înainte ca perioadele să încetinească mișcarea intestinului.

Întregul tract digestiv devine foarte lent, provocând constipație 4.

Caracteristicile pectinei

Pofte alimentare Shutterstock Creșterea poftei de mâncare și supraalimentarea pot fi, de asemenea, alte motive pentru creșterea în greutate înainte și în timpul perioadelor. Ciclul serotoninei-estrogen doza hgh pentru pierderea de grăsimi principalul motiv pentru supraalimentare.

Nivelurile de estrogen încep în general să crească cu doar câteva zile înainte de menstruație și să scadă chiar înainte de menstruație, care reglează secreția de serotonină și tinde să o scadă. Nivelurile scăzute de serotonină determină pofta de mai multe alimente zaharate și procesate, care contribuie major la creșterea în greutate 5.

Scăderea nivelului de magneziu Chiar înainte de ciclul menstruației, nivelurile de magneziu din corpul dvs.

Brânză de cca, brânză de soiuri solide. Ele contribuie la îngroșarea foametei și nu amânate în grăsimi. Nu este necesar să se limiteze utilizarea unui morcov sau castraveți.

Acest lucru poate duce la niveluri mai mici de insulină, care cresc pofta de glucoză. Acest lucru duce la creșterea poftei alimentare, în special a alimentelor bogate în zahăr, și care poate duce la creșterea în greutate înainte și în timpul perioadelor.

Articole recomandate: A fi obez nu este un semn de sănătate bună.

Modificări ale dispoziției Schimbările de dispoziție sau starea de spirit ciudată sunt cele mai frecvente simptome ale sindromului premenstrual. Pofta alimentară și schimbările de dispoziție sunt adesea legate. Jocul hormonal te face să poftești mâncăruri sărate și zaharate. Aceste alimente nu sunt suficient de sănătoase pentru a vă menține greutatea 6.

Acestea sunt cele șapte motive majore pentru creșterea în greutate în timpul perioadelor. Dar întrebarea principală este: cum să vă preveniți sau să vă protejați de a câștiga această greutate inutilă?