Cum te poate ajuta dieta 16:8 să pierzi în greutate?

Dieta 6 18

Dieta pe intervale 16/8: de ce toată lumea este obsedată de ea - Om Activ

Timp dieta 6 18 de citire: 4 minute, 16 secunde Dieta de 8 ore a devenit atat de populara intr-un timp foarte scurt pentru ca este simpla, eficienta si iti permite sa te bucuri de alimentele tale preferate — ce-i drept, intr-o masura mica.

Dar este mult mai savuroasa decat o dieta extrem de stricta, care te lasa cu multe kilograme in plus din cauza efectului yo-yo, dar si cu o senzatie de frustrare.

Miraculoasa sau nu, dieta te va ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 6 saptamani! Programeaza-ti mesele intr-un interval de 8 ore pe zi Cea mai importanta regula a dietei, asa cum sugereaza si denumirea, este ca trebuie sa iti programezi toate mesele intr-un interval de opt ore pe zi.

Spre exemplu, iti poti programa mesele intre oreledar asta inseamna sa intarzii ora micului dejun pana la inceperea intervalului orar permis. Dieta respecta teoria conform careia organismul uman are nevoie de perioade de consum alimentar, urmate de perioade de post.

  1. Cum te poate ajuta dieta să pierzi în greutate?
  2. Se gătesc la abur, la cuptor sau la grătar, nu se adăugă condimente.

Practic, consumi toate caloriile de care ai nevoie in acel interval de 8 ore, dupa care organismul tau are timp sa se regenereze in timpul celor 16 ore in care nu ai voie sa mananci nimic.

Intervalul orar in care mananci poate fi ajustat in functie de programul tau si poate fi diferit in fiecare zi a saptamanii.

menopauza provoacă pierderea în greutate pierdere în greutate oakdale ca

Totusi, autorii dietei recomanda sa incepi treptat, cu 3 zile de dieta pe saptamana si sa cresti numarul, ajungand la 7 zile de dieta pe saptamana. Mananca ceea ce iti place Chiar daca nu exista alimente interzise in aceasta dieta, asta nu inseamna ca poti manca mai mult decat ai nevoie si este esential sa dieta 6 18 portiile in limite decente. Te poti rasfata cu o prajitura sau o felie de pizza din cand in cand in intervalul orar de 8 oreceea ce este oricum spectaculos pentru o dieta, insa trebuie sa-ti alimentezi organismul cu ceea ce iti face bine, precum alimente bogate in vitamine si minerale.

grăsimi domino pierdere în greutate cum să ardeți grăsimea în jurul organelor dvs

De asemenea, autorii dietei iti ofera si o mini-lista cu 8 tipuri de alimente ce fie sunt foarte sanatoase, fie contribuie la arderea grasimilor, dintre care poti alege dupa bunul plac. Alimente care te ajuta sa slabesti repede: Alimente bune pentru sanatatea ta: 1.

Oua si carne slaba 1.

cât de greu de pierdut 1 grăsime corporală ncis fanfiction mcgee pierdere în greutate

Zmeura si alte fructe de padure 2. Iaurt si alte lactate degresate 2. Mere, portocale si alte fructe 3.

Metoda 8 poate stimula învăţarea şi memoria şi poate încetini bolile care afectează creierul. Efecte secundare şi riscuri Postul intermitent 8 are unele riscuri şi efecte secundare asociate. Drept urmare, planul nu este potrivit pentru toată lumea.

Alune, nuci si alte tipuri de oleaginoase 3. Cereale integrale inclusiv quinoa 4. Fasole si alte leguminoase 4. Spanac si alte legume cu frunze verzi — Limiteaza consumul de: carbohidrati rafinati produse de patiseriezahar, paine alba, orez, paste, grasimi saturate, siropuri cu un continut mare de fructoza, alcool.

Dieta 16:8 – ce este şi ce beneficii are pentru sănătate

Dieta perfecta pentru cei carora nu le place… sa tina dieta! Regulile foarte stricte de masa, obisnuite in alte diete, nu se aplica in acest caz. Din contra, autorii iti permit sa sari peste mese, sa trisezi dieta 6 18 cand in cand, atat timp cat o faci in intervalul orar de 8 ore.

Asa cum stii deja, chiar daca acest lucru iti este permis, inceperea unei noi diete este o ocazie excelenta de a incepe sa mananci sanatos si sa incluzi in meniul tau zilnic alimente cat mai nutritive.

6 korzyści diety 8/16 - postu przerywanego, które zmieniają oblicze odżywiania i funkcjonowania!

Autorii iti recomanda sa faci 8 minute de miscare in fiecare zi, fiind un bun inceput pentru renuntarea la sedentarism. Exemplu de meniu pentru o zi Partea buna este ca iti poti alege orice interval orar si, in functie de preferinte si de programul tau, poti transforma oricare dintre mese in masa principala a zilei.

Dieta 16:8 – ce este şi ce beneficii are pentru sănătate

Poti alege sa-ti incepi ziua cu un mic dejun bogat sau, dimpotriva, nu-ti place sa mananci consistent dimineata si preferi o cina indestulata.

Sa presupunem ca alegi intervalul orar Ora 7: La trezire, bea un pahar mare cu apa. Poti manca abia la ora 10, cand incepe intervalul orar permis. Ora Fa miscare timp de 8 minute.

Dieta pe intervale 16/8: de ce toată lumea este obsedată de ea - Om Activ

Ora Poti incepe sa mananci. Exemple: un shake, bacon si oua, un sandvis sau iaurt cu fructe. Ora Acum poti lua pranzul. Exemple: sandvis cu sunca, salata si rosii, salata de somon cu quinoa, sandvis cu pui la gratar sau sandvis cu vita si rosii. Ora Este un moment bun pentru o gustare. Exemple: felii de mar cu unt de arahide, branza cu biscuiti sarati sau un ciorchine de struguri cu o mana de migdale.

Orele Este ultima masa a zilei, asa ca asigura-te ca mananci consistent. Exemple: friptura la gratar cu cartofi copti, peste la tigaie cu broccoli sau paste cu somon.

Cu dieta in 8 ore mananci tot ce iti place!

Te poti rasfata cu o cupa de inghetata cu fructe de padure proaspete presarate deasupra. Seara: O ceasca de ceai de menta. Ceaiul iti taie pofta de mancare si il poti bea cald sau dieta 6 18, dupa cum preferi.

Google Plus Dietele de slăbit apar precum ciupercile după ploaie! Pe scurt, într-o zi poţi mânca timp de 8 ore orice doreşti, iar în restul de 16 stai departe de frigider. Asta este dietadespre care s-a scris prma dată în urmă cu 6 ani, însă recent au fost date publicităţii studii care au scos la iveală beneficiile ei. Promotorii dietei spun că poţi slăbi fără a număra caloriile şi fără a elimina anumite alimente.

Rezultatele dietei pot varia in functie de starea dvs. Inainte de a incepe orice dieta, va rugam sa consultati medicul.