Nu-mi pot scoate coapsele, fără efect de pompare

Slăbirea decalajului de coapsă

Avertizări Un spațiu pentru coapsă este spațiul dintre coapse atunci când stai cu picioarele împreună. În timp ce multe femei văd că despicarea coapsei este atractivă și de dorit, pot apărea probleme grave de sănătate dacă încercați să faceți o despicare a coapsei înfometându-vă sau făcând mult exercițiu. Dacă alegeți câteva dintre strategiile din acest articol, faceți-le în mod responsabil și atent.

Slăbirea coapselor

Sănătatea ta este cel mai valoros atu al tău. A calca Partea 1 din 6: Realizați ceea ce este realist și faceți-l în siguranță O divizare a coapsei nu este posibilă fizic pentru toată lumea. Și un decalaj atât de mare la nivelul coapsei pe care îl au unele supermodele nu slăbirea decalajului de coapsă cu adevărat normal.

În timp ce multor femei - și bărbați - le-ar putea lipsi unele grăsimi, unii oameni nu solo bella costul pierderii în greutate niciodată mult spațiu între coapse - chiar și după ce au scăpat de excesul de grăsime.

Dacă puteți obține, de asemenea, o divizare a coapsei depinde în mare măsură de genele și de fizicul dumneavoastră. Pentru majoritatea femeilor, șoldurile sunt pur și simplu prea înguste pentru a permite un spațiu deschis între picioare, chiar dacă au puțină grăsime pe picioare.

Dacă șoldurile sunt puțin mai largi, probabil că aveți coapsa despărțită, menținând în același timp o greutate sănătoasă. Stabiliți obiective realiste. Dacă începi să faci dietă și să faci mișcare acum, nu te vei trezi mâine cu o crăpătură a coapsei; trebuie să faci ajustări pe termen lung la întregul tău stil de viață. Poate dura până la trei sau patru săptămâni până când începeți să vedeți modificări fizice.

Primul pas: cunoașteți-vă tipul de corp

Și chiar și atunci, există femei care nu pot face niciodată o despicătură a coapsei, oricât de subțiri ar fi ele. Oricum ar fi, nu este sănătos să încercați să obțineți o crăpătură a coapsei sărind mesele sau înfometându-vă. Rămâneți motivați concentrându-vă dieta pe lucruri care vă vor face să vă simțiți mai bine, mai degrabă decât pe lucruri care vă vor face doar mai frumoși.

Poate ai mai multă energie sau vezi brusc că hainele tale se potrivesc mult mai bine. Poate că acesta nu a fost scopul dietei tale, dar să fii mulțumit de tine este ceva ce ar trebui să învețe toată lumea. Nu lăsați despicarea coapsei să devină o obsesie. Pentru unele femei, acest decalaj al slăbirea decalajului de coapsă este meca supremă. Vor atât de mult acest lucru, altfel nu sunt fericiți.

În unele cazuri, devine o astfel de obsesie, încât își pierd perspectiva asupra a ceea ce este important în viață, cum ar fi sănătatea sau menținerea contactelor sociale. Un număr îngrijorător de fete tinere încearcă să obțină o crăpătură a coapsei într-un mod foarte nesănătos, slăbirea decalajului de coapsă ar fi foamea și alte tulburări alimentare.

Nu lăsa crăpătura aia coapsei să-ți conducă viața. Coapsele tale nu spun nimic despre ce fel de persoană ești. Nu lăsați pe nimeni să vă spună ce să faceți sau să nu faceți.

pierderea în greutate a persoanei infectate cu hiv

Cereți ajutor dacă credeți că eforturile dvs. Dacă doriți o despărțire a coapsei și simțiți că singura modalitate de a o obține este înfometându-vă, obțineți ajutor.

Anorexia, bulimia și alte tulburări alimentare sunt periculoase pentru sănătatea ta fizică și mentală. A nu primi suficientă hrană poate prezenta riscuri grave pentru sănătate, mai ales dacă sunteți adolescent. Îți afectează negativ creierul, inima și chiar organele de reproducere.

19 săptămâni pierdere în greutate

Căutați următoarele semne că modelul dvs. Vă simțiți împuterniciți când ați reușit să omiteți o masă? Mintiți cât de mult mâncați? Ți-e frică teribilă să te îngrași?

Imaginea ta de sine este legată de greutatea ta? Dacă doriți să încercați să alegeți acea coapsă, faceți-o printr-o combinație între o dietă sănătoasă și exerciții fizice. Încercați să pierdeți kilogramele în exces într-un ritm liniștit prin dietă și exerciții fizice, până când ajungeți la greutatea ideală IMC. Dacă nu aveți deja o despicătură a coapsei până atunci, probabil că nu este pentru dvs.

Chiar și cu sportul, este imposibil să vă antrenați doar o parte a corpului, de exemplu coapsele. Acest mit se numește antrenament simulat. Antrenamentul vizat, de exemplu în zona coapselor, va funcționa - grăsimea dvs.

Partea 2 slăbirea decalajului de coapsă 6: Dieta într-un mod sănătos Oprește mâncarea nedorită. În loc să mănânci mai puțin, este mai bine să mănânci lucruri care dau energie corpului tău deci nu există lucruri nesănătoase.

Decalajul coapsei, ei sau coapsa

Nu mai mânca lucruri din: Grăsimile trans: aceste grăsimi furioase provoacă boli de inimă și colesterol ridicat și se găsesc în principal în fast-food-uri, gustări procesate cum ar fi chipsurialimente prăjite, scurtare și margarină.

Verificați ambalajul pentru a vedea dacă ceva conține grăsimi trans. Zahar: zaharurile procesate sunt bogate în calorii și cu o valoare nutritivă redusă. Evitați băuturile care conțin îndulcitori artificiali precum sucraloză, aspartam sau zaharină, deoarece cercetările au arătat că aceste ingrediente pot fi periculoase pentru sănătatea dumneavoastră.

cum să pierdeți greutatea rapidă tagalog

Utilizați alternative la zahăr, cum ar fi sosul de mere neîndulcit în rețete. Mănâncă fibre. Fibrele nu numai că sunt bune pentru dvs.

De exemplu, încercați aceste surse de fibre: Fructe și legume: de exemplu țelină, mere, spanac, varză, fructe de pădure, morcovi, pere și portocale și multe altele! Nuci și fasole: De exemplu, fasole, migdale, fistic, nuci și linte. Includeți superalimente în dieta dumneavoastră.

Nu-mi pot scoate coapsele, fără efect de pompare Ce este Callanetics? Slăbirea coapselor Din ce în ce mai multe femei și fete, în special, doresc să aibă o coapsă sau vițeii grași. Pot pierde 2 grăsimi corporale într-o săptămână? Aștept cu nerăbdare mesajul tău. Videoclipul are o durată de 17 minute pentru pierderea în greutate medicală și știm că atenția durează foarte puțin suprimantele apetitului.

Încă se fac cercetări pentru a vedea dacă au efect efectiv asupra pierderii în greutate, dar multe dintre aceste produse oricum fac deja parte din diete sănătoase, deci nu strică să le consumați în locul produselor cu mai multe calorii. Printre alimentele superioare pe care le-ați putea adăuga la dieta dvs. Ouă, linte, unt de migdale, somon și sardine Ovăz, paste din hrișcă și quinoa Varză, chili, tarhon și avocado Iaurt cu conținut scăzut de grăsimi și brânză parmezană Ulei de masline Nu mâncați în exces.

Dacă mănânci sănătos, dar simți că totul nu atinge rezultatul dorit, uită-te la ceea ce mănânci în fiecare zi.

12 Deadlift românesc cu un singur picior

Chiar și modificările mici, cum ar fi consumul cu de calorii mai puțin, pot duce la pierderea în greutate sigură, treptată. Păstrați un jurnal alimentar. Puteți face acest lucru la modă veche, căutând câte calorii are ceva și menționând asta, sau puteți utiliza o aplicație precum MyFitnessPal sau CalorieTeller.

Orice ai alege, fii consecvent. Aflați care este rata metabolică bazală metabolismul brut. Pentru a pierde în greutate în siguranță, trebuie să mâncați o dietă care consumă cu două sute până la trei sute mai puține calorii decât rata metabolică bazală. Priveste inainte. Dacă ai cedat ispitei, nu te descuraja!

13 exerciții care te vor ajuta să obții acea lacună a coapsei

Toată lumea pierderea în greutate nu este văzută la scară din slăbirea decalajului de coapsă în când. Ridică-ți locul unde ai rămas. Partea 3 din 6: Strângeți-vă coapsele Fluturele se întind. Stai pe podea și ține-ți spatele drept. Puneți tălpile picioarelor împreună și îndoiți genunchii. Așezați-vă picioarele cât mai aproape de șolduri fără ca acesta să vă doară.

Acum mutați genunchii pe podea și țineți-l timp de zece secunde.

pierderea în greutate în pct

Vă puteți ține picioarele cu mâinile, dacă doriți.